Ga naar inhoud

Inschrijvings topic Limborit VI - 6 Juli 2014

Scorpion

Aanbevolen berichten

:rolleyes: de eetcentjes ook maar weer betaald! Hoe lang nog ?? o jaaa...nog 2 weken, 3 dagen, en iets van 15 uur... :sHa_biggrin2: Wij slapen weer in Reijmerstok, op werpafstand van Gulpen...en ook Slenaken. Ik ben al eens gegeten bij de startlocatie..was erg lekker! :thumbup:
Wij en de Beertjes gaan ons vergenoegen in Gulpen op zaterdagavond...., ga je ook mee Eddo & Christel ? volgens mij slapen jullie ook in de buurt....

Link naar reactie

Hoi Ruud, Roger en Pim,

De lunch-euro's zijn onderweg.

Zoals het er nu uit ziet alleen de lunch.

Dus geen diner,

Co-pilot Ralf moet z.s.m. naar huis s 'avonds.

Tot de 29 a.s.

Jackie _P

aangepast door jackie_p
Link naar reactie

En ook maar betaald :punk: voor 2 x all-in.

De plek van samenscholing was toch Kerkrade?

voor ons is dat "kierchrao" , maar dat schijnt in het hollands hetzelfde te zijn. :sHa_biggrin2:

In Duitsland wordt streng gecontroleerd op afstand houden, ook middels kasten die aan de viaducten hangen.

Ow jee.... :blush:

Das best veul....zeker als je daarnaast bedenkt dat de boetes aanzienlijk zijn...

Klopt allebei... :rant:

(ask me how I know :muur:)

prentbriefa.jpg

Link naar reactie

Wij zitten in het Golden Tulip Parkstad Zuid Limburg in Kerkrade, evenals MaRRco en Z-ttree. Ze hebben daar vast wel meer dan 3 kamers, :P in het hotel zit een brasserie en een Italiaans restaurant en vlak bij ook nog een wok-restaurant dus hongersnood is geen optie...

aangepast door Shoveltje
Link naar reactie

Tis voor niks!

Kamers Altijd de laagst geprijsde hotelkamers
Belangrijke informatie over Golden Tulip Parkstad Zuid - Limburg
Link naar reactie

Lijkt me ook gezellig om 's zaterdagavond (voor het gebruikelijk terraszitten) ook eerst ergens wat met z'n allen te gaan eten. Wij zitten in het Best Western hotel in Slenaken. Maar zo te lezen niemand anders hier.

Maar Meerdere interesse om eerst samen wat te eten?

Link naar reactie
  • Administrator

^ denk dat Roy niet wilt dat heel Nederland zijn nummer kan zien....

v oh ja natuurlijk, om hier het overzicht te behouden Willem

Link naar reactie
  • Administrator

Als je mij bedoelt... As usual :lol:

Ben nog niet thuis geweest vandaag, had Ruud van de week al geappt dat ik t vandaag overmaak. Als ik straks thuis ben en de glasweefsellijm uit mijn haren heb gespoeld, duik ik achter de laptop :)

Link naar reactie
  • Administrator

glasweefsellijm uit mijn haren heb gespoeld

Bespaar me de details......aangezien je geen haar op je hoofd hebt :171:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.