Ga naar inhoud

Inschrijvings topic Limborit VI - 6 Juli 2014

Scorpion

Aanbevolen berichten

Als er iemand met een suggestie komt, prima.

Zo niet, zullen we dan om 8 uur afspreken in het centrum van Slenaken, kunnen we altijd nog kijken waar we heen gaan, misschien terrasje Maastricht?

Voor de mensen die mee willen en whatsapp hebben, als je jouw nummer via pm stuuurt, dan kunnen we via de app overleggen/op de hoogte blijven.

Link naar reactie

Wij komen dus ook op zaterdag en slapen hier www.reijmerhofke.nl, we zien wel even waar we elkaar ontmoeten in Slenaken "om de omgeving daar onveilig te maken" :lol: :punk: :hypocritesmiley:

Link naar reactie

hadden een kamer met eigen "faciliteiten" geboekt en bij ontvangst reservering stond er plots "kamer met gedeelde badkamer" euh nee dus

ik heb het nog even nagekeken want had iid gezien dat die kamers er ook waren , maar wij hebben wel een kamer met eigen Faciliteiten en het is de dorpstraat ,als ik uit het raam kijk kan ik zien wie er al bij de start locatie zijn :lol:

Link naar reactie
  • Administrator

Reminder,

wil degene die zich heeft ingeschreven ff checken of je inschrijving nog klopt.

Let ook even op het doorgeven van een eventuele voedselallergie en/of je vegetarisch bent.

Wensen zoals veel en lekker is natuurlijk overbodig :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Wij hadden ons opgegeven en stonden ook eerst bij de groep af en toe snel, ik zie dat we nu bij de groep relaxed rijden staan dat is wel een heel verschil qua rijden ik weet niet of we nog terug gezet kunnen worden ??

Link naar reactie
  • Administrator

Ja hoor, maar groepen zijn nog niet 100%

Maar sinds Individual een E89 heeft rijdt hij sneller hoor

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.