Ga naar inhoud

Inschrijvings topic Limborit VI - 6 Juli 2014

Scorpion

Aanbevolen berichten

• Administrator

Groepsrijders Pim, Roger, Peter, Rob, Jeroen, Roy en Jac

jullie hebben een mail ontvangen op het adres wat hier bekend is.

Mocht je niks ontvangen hebben stuur dan even een mailtje naar r(punt)Leupen(kringelding)home(punt)nl

Link naar reactie
  • Administrator

Als je nou strak achter Ruud blijft rijden tijdens het voorrijden, kun je na afloop van de rit zeggen dat je hem wél een keer helemaal goed gereden hebt :P

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Zo, heb zojuist ons plekje voor de overnachting gereserveerd in www.reijmerhofke.nl, dus we gaan er een leuk weekendje van maken.

:gathering::drank::sFun_banana2::grill:

• Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

^ doe dat maar ja, er zijn er al 3 geflitst met voorrijden :muur: wordt een dure inschrijving dit jaar :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Oeps...Oei, nou dat is dan wel iets waar we allemaal rekening mee dienen te houden.

Nou ben ik elf trouwens ook van mening dat ik liever niet harder wil gaan dan de plaatselijk geldende verkeersregels..

Uit interesse, klopten de Tomtom bestanden? :rolleyes:

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie
  • Administrator

Ik had begrepen dat de tomtom en garmin bestanden klopten (@Jacky_P welke TT heb jij) ook worden de flitspalen in kaart gebracht op de routebeschrijving.

Link naar reactie
  • Administrator

Tomtom itn bestandjes klopten , Jac heeft een tomtom XL

Garmin bestandjes kloppen nog niet helemaal , word deze week in orde gemaakt.

En inderdaad zijn we alle 3 reeds geflitst, deze worden op het routebook vermeld.

Link naar reactie

Voorrijden op 18 mei.

Na een dagje Limdorit -6 was ik wel toe aan een rustdag.

Een intensieve tocht door het Limburgse heuvellandschap, stuk Ardenne en uiteraard de Eifel, complimenteerde de rit van meer dan ...... km.

Zulke verkenningstocht maakt je wel wijzer waar de flitspalen staan :punk: , waar de verrassingswegen in de route zijn, waar het goed lunchen en dineren is etc. etc.

Onder ZZZ(Z)omerse omstandigheden een volle dag genoten met Roger en Jacquline van de route 2014.

Tomtom XL werkte prima, kon naadloos de route rijden. :clapping:

Greetzzz

Jackie_P

• Like 1
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.