Ga naar inhoud

Inschrijvings topic Limborit VI - 6 Juli 2014

Scorpion

Aanbevolen berichten

• Administrator

Maar sinds Individual een E89 heeft rijdt hij sneller hoor

Ik kreeg zondag maandag op dat zandpad eerder de indruk dat hij nog langzamer is gaan rijden :lol:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Oei... even een berg pagina's bijgelezen. Ik zal de betaling deze week voldoen.

Geen speciale wensen qua eten enz. Voor de groepsindeling ga ik even in overleg ;-).

aangepast door Toink
Link naar reactie
  • Administrator

Betalingen weer verwerkt!

Enkele verzoeken voor groepsindelingen verwerkt. (geprobeerd).

Voor de mensen die nog niet betaald hebben en/of nog niet zeker weten of ze meegaan,

gaarne wel zsm duidelijkheid geven ivm afspraken die we op korte termijn moeten gaan maken bij de lunch en dinner !

Link naar reactie

Zo ik zal morgen het bedrag overmaken Roger,

Wij gaan mee voor het complete plaatje, lunch en diner 2 personen Irene en Marco

en willen graag meerijden in de "gezelligheid, rustig toeren, kalm aan, omgeving is belangrijker dan asfalt" groep.

maar ook weer niet in de 45Km rollator groep, dus volgens mij staan we nu al aardig goed ingedeeld :lol:

Wij zijn van plan zaterdag heen te gaan en maandag weer terug, dus als iemand nog een goed hotel weet, (wel graag een zonder gemeenschappelijke voorzieningen, eigen pot en douche is een minimale vereiste) :hypocritesmiley:

iets tussen een pipowagen en het Hilton in is prima :sFun_whistle:

aangepast door coot
Link naar reactie

Wij zitten hier, half uurtje rijden van de start

http://www.anwbbedandbreakfast.nl/belgie/liege/verviers/bb-la-maison-poutre-rouge.aspx?id=6025126

Wij houden ons aan de max snelheid, maar willen die wel vlotjes bereiken ;-)

Marlies leest trouwens net voor uit de ANWB gids:

In Duitsland wordt streng gecontroleerd op afstand houden, ook middels kasten die aan de viaducten hangen.

Vuistregel; de minimale afstand tot je voorganger dient de helft van de snelheid te bedragen.

Dus met 120km/h dien je minimaal 60 meter afstand te houden.

Das best veul....zeker als je daarnaast bedenkt dat de boetes aanzienlijk zijn...

Zo maar een tip voor deze rit mensen

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie
  • Administrator

Zie eerdere tip voor het hotel net over de grens in Voeren. :)

Ik denk dat de sloomheid van 'mijn' groepje enigszins overdreven wordt.

Klopt Jeroen, de tubooooooooro groep ook
Link naar reactie

Goeje avond allemaal, we gaan die groepjes toch niet allemaal weer door elkaar gooie, moet wel een beetje selectief blijve, wil mij natuurlijk niet overal mee laten zien hé. :hypocritesmiley:

Heb wel zonet effe de nodige pegeltjes overgemaakt naar dat mannetje die over de centjes gaat, we goan veur 't volle bakkie. :sFun_banana2:

• Like 1
Link naar reactie

Hoi... Wij kunnen niet met het diner aanwezig zijn, de rit en lunch uiteraard wel!

Dus mijn vraag is of jullie dit even aan kunnen passen...

Alvast bedankt en sorry voor het ongemak

Link naar reactie

Als ik zo het aantal rood gearceerde namen zie in het lijstje van mijn "volgers", lijkt het erop dat ik vrij weinig ZZZ(Z) achter mij zal zien :schater:

geen zorgen we zijn nu al met z'n 2 en de rest volgt let maar op :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.