Ga naar inhoud

Inschrijvings topic Limborit VI - 6 Juli 2014

Scorpion

Aanbevolen berichten

Starttopic is aangevuld met extra info alsmede de betaal gegevens.

Ik doe vandaag nog een overschrijving voor 2 personen mét diner!

EDIT: overschrijving van 125 eurokes zonet doorgevoerd ;)

aangepast door Bad_Pritt
Link naar reactie

Ik moet helaas helaas helaas afzeggen voor de limborit.

Ik moet dan werken :(

Ik zit voor die klus op een boorplatform, dus ik kan ook niet even tussendoor naar limburg rijden.

Link naar reactie
  • Administrator

Zonde Guido! Nou als jij je afmeldt voor een rit, dan moet het idd echt niet mogelijk zijn. Nou boorze dan maar zullen we maar zeggen haha.

toch is t jammer :(

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Stomme vraag mss... zijn BMW-moto's ook toegelaten?

Hoezo stomme vraag :blink: Antwoord is gewoon nee

Link naar reactie

De tijd vliegt en 6 Juli komt snel dichterbij :punk:

Starttopic is aangevuld met extra info alsmede de betaal gegevens.

Mooi!! Dat doen jullie goed, mannen. We kijken ernaar uit!! :clapping::guitar:

Link naar reactie
  • Administrator

Zijn er deelnemers die niet alles mogen eten en/of drinken i.v.m. een allergie

willen jullie dit dan via een PM laten weten aan een van de organisatoren.

Link naar reactie

helaas, ik moet ook noodgedwongen afzeggen, morgen een kijkoperatie aan mijn schouder, waardoor ik uiteraard min. 6 weken geen voertuig mag besturen

dus jullie mogen mij (met pijn in het hart) schrappen :muur:

Link naar reactie

Slijmbeursontsteking? Ik weet wat het is. Kan inderdaad chronisch worden maar opereren bij mij voorlopig niet.

Heb het in beide schouders en wanneer het ondraaglijk wordt gaat de spuit erin en daarna flinke dosis diclofenac.

Beterschap en succes met de operatie. (6 weken niet rijden PPFFFF) Misschien een google auto iets voor jou!

Link naar reactie

Heb het in beide schouders en wanneer het ondraaglijk wordt gaat de spuit erin en daarna flinke dosis diclofenac.

Oh, bij mij mocht het maximaal 3x en daarna was het gewoon opereren. Wat voor kwakzalver heb jij daar in Twente? :P

Link naar reactie
  • Administrator

Eentje met een bril van Pearle ...... want daar zie je alles dubbel mee :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Wat voor kwakzalver heb jij daar in Twente? :P

Mijn huisarts twee keer en 2x op het ziekenhuis.Heerlijk want ik kon weer een flik flak maken, wat ik eerder nooit kon. :lol:

Maar het is een welvaart ziekte net zoals jicht. Oorzaak, rood vlees, varken vlees alcohol, light producten.

Het nu geen last meer want ik drink alleen water, fruit en groente. :hypocritesmiley:

Link naar reactie

nee Willem, geen slijmbeursontsteking maar een peesscheur, ik ben op 24 dec. 2007 uitgegleden op een ijsplek en toen was deze pees helemaal

afgescheurd, was toen een zeer pijnlijke operatie.

Door overbelasting was er nu opnieuw een kleine scheurtje en daar kon ik niet mee wachten omdat de mogelijkheid bestaat dat dit verder scheurt

Maar het is al bij al nog redelijk meegevallen, ben al weer thuis van 20.30u en de verdoving werkt nog goed

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.