Ga naar inhoud

Inschrijvings topic Limborit VI - 6 Juli 2014

Scorpion

Aanbevolen berichten

• Administrator

Zo af en toe op lekkere stukken het gaspedaal intrappen....

Link naar reactie

Het komt al aardig in zicht! Aangezien onze vakantie daarvoor zit (en we waarschijnlijk gelijk doorrijden vanaf het vakantieadres naar Limboland :punk: ), hoop ik dat de betaalinfo er tijdig op komt te staan want na de vakantie is het geld op :wink:

Link naar reactie

Af en toe snel

12. maRRco (Marco + Christina) - 2 - Ja - Nee

Lekker op constante snelheid cruisen

18. maRRco (Marco + ?) - 2 - Ja - Nee

Nummer 18 mag je verwijderen, wij kunnen ons helaas niet in tweeen splitsen.

aangepast door maRRco
Link naar reactie

Eerst dacht ik dat het allemaal maar kletskoek was met die langzame, snelle en turbo groepen maar nu begint het wel serieus te worden en begint het Anja ook te kriebelen en wil absoluut niet met de zenuwen naast me zitten die dag want daarvoor gaan we niet mee. Ik hou van doorrijden maar nogmaals ik wil dat weekend geen ruzie met Anja en vooral geen brokken maken.

Ik heb het vermoeden dat de turbo groep zich nu moet gaan bewijzen dat ze snel is en daar doe ik niet aan mee.

Veiligheid staat voorop.

Wij willen genieten en niet stressen. Ik moest het even kwijt! :hypocritesmiley:

Link naar reactie
  • Administrator

^Driez, om geen ruzie met je vrouw te krijgen heb ik je verplaatst, ok zo!?

^Marcco , ik had het gezien, opgelost!

^Nadia, nog heel even geduld. Komt er zsm aan.

aangepast door Scorpion
Link naar reactie

Ik heb het vermoeden dat de turbo groep zich nu moet gaan bewijzen dat ze snel is en daar doe ik niet aan mee.

Veiligheid staat voorop.

Wij willen genieten en niet stressen. Ik moest het even kwijt! :hypocritesmiley:

:huh: Wij hoeven ons niet te bewijzen wat betreft snelheid Willem dat is voor petjesvolk...Wij gaan ook zeker genieten en ik kan je verzekeren dat veiligheid bij mij voorop staat vandaar ook dat ik Ruud heb gezegd dat het max aantal deelnemers voor de turbo groep 7 is. Maar ik respecteer je keuze, per slot van rekening moet jij je Z3 nog verkopen voor 9k :nasty:

Link naar reactie

hmm dat word de hele dag een beetje net boven stationair mee pruttelen :lol:

22. BMW-Z-CSi (Rob + Richelle) - 2 - Ja - Ja
23. sandere39 (Sander + Petra) - 2 - Ja - Nee.....als BHV'er
24. coot (Marco + Irene) - 2 - Ja - ?
32. Driez (Willem + Anja ) - 2 - Ja - ? (zelfs Anja houd jullie bij )
26. Nickvankerkoerle (Nick + ?) - 2 - Ja - Ja
27. Mario (Ilona + Mario) - 2 - Ja - Nee

Link naar reactie

Per slot van rekening moet jij je Z3 nog verkopen voor 9k.

Ik moet niks...!

En het petjes gedrag qua snel rijden zit in velen van ons o.a. ikzelf. Daarbij kan ik veel voorbeelden geven.

Ik wil alleen aangeven dat je met die groepjes min of meer bepaalt hoe een ander kan, zal, moet gaan rijden en dat mag niet de bedoeling zijn.

Veilig gaan rijden geef je niet aan door groepen te verdelen in snelheids levels. Ik bedoel het goed.

aangepast door Driez
Link naar reactie

Mannen, t is niet zo moeilijk, bij vertrek vraag ik gewoon wat men wil..in mijn groep: aan de max snelheid, of er tegenaan, en daar waar gewenst stapvoets of een foto momentje.

En als er nog iemand met een TomTom in onze groep zit ben ik zeker van het wisselen...overleggen is het devies:-)

Maar om mij daar nu al zorgen over te maken .... :lol:

• Like 1
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.