Ga naar inhoud

Van Z3 2.8 naar Z4?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Begin is er...donderdag vroeg halen, daarna terug geknald, de Z3 weggebracht naar schade bedrijf want medewerker heeft die gekocht. Daarna naar werk gereden, terug de auto in de garage gaan poetsen...toen ging het fout....stroomsnoer bleef hangen achter een slee die aan de muur hing....die kwam naar beneden zeilen vol op de passagier spiegel, kompleet afgebroken van de voer

Spiegel in geheel verwijderd, volgende dag bij dealer eentje besteld...dat is duur

Vrijdag gelijk weekendje weg met de auto...in vier dagen tijd bijna 1200km gereden met de Z4. Werkelijk heerlijk en ondanks stevig doorrijden, file en stad een gemiddelde van tegen de 1 op 13.5...de Z3 was ik al blij als ik de 1 op 10 kon halen.

Update volgt zeker nog....eerst de nieuwe spiegel binnen krijgen en dan proberen die er op te krijgen....

g64l.jpg

Link naar reactie
  • Administrator

Ze zijn te zien, maar heeeeeeeel klein. Ik denk dat je op de site waar je ze upload even een groter formaat moet selecteren (of origineel ). Maar je bent zeker op de goede weg ;-)

Link naar reactie

Even kijken of foto's nu lukken...

js6k.jpg

Patrick,

Even het bericht wijzigen en dan in de editor de BBcode modus knop aanklikken (meest linkse knop bovenaan)

en dan deze regels aanpassen:

...eshack.us/v2/900x500q90/c/22/js6k.jpg

Daarna BBcode knop weer aanklikken en gewijzigde bericht bevestigen en dan zijn ze groot genoeg.

(zie bovenstaand voorbeeld)

aangepast door CorvH
Link naar reactie

Ik gebruik de versie via de app op een ipad...lijkt toch dat ik dan kennelijk wat "knoppen" mis of ik kijk niet goed....

Ps. is een prijs van €200 voor de xcar style dak module een beetje oké? Zag op Nederlandse sites ze staan voor tegen de €300. Via ebay loopt nu een veiling voor rond bedrag van €200. Lijkt mij een zeer waardevolle aanwinst.

Dan nog een vraagje. Heb nu paar keer open gereden. Dak gaat goed op en neer en lampje gaat ook uit nadat dak achter de stoelen is verdwenen....maar na enige kilometers te hebben gereden gaat lampje knipperen. Als ik dan het dak met de hand aan duw voel ik dat ie nog iets inzakt..lampje uit en komt dan niet meer terug. Iemand een idee wat dat is?

Zoiets heb ik ook met portier raam bestuurder...op niet nader vast te stellen manier en wijze wil deze wel eens geheel naar beneden gaan als ik portier open, doe ik die dan dicht gaat raam weer geheel omhoog...beetje vreemd zeg maar.

Link naar reactie

Gefeliciteerd met je ZZZZ, ga je veel plezier van hebben ( als de spiegels heel blijven tenminste :sFun_whistle: )

Dakmodule is naar mijn idee vrijwel onmisbaar, maar 200 is misschien wel de snelste, maar niet de beste deal die je kunt krijgen. Volg wat langer de diverse veilingen op eBay en met handig bieden is rond 125 euro haalbaar, moet je alleen even geduld hebben.

Succes !

Link naar reactie
  • Administrator

Ja, dakmodule is wel echt heerlijk, maar kan goedkoper, zeker in deze tijd van het jaar. De meesten hier hebben hem inderdaad van Xcarstyle. Ik heb ongeveer Eur 150,- betaald, maar dan in de lente. Ik had daar drie Ebay veilingen voor nodig. Met wat geduld kun je dus nog een paar tientjes in je zak houden, zeker in deze tijd van het jaar. Succes!

Link naar reactie

Iemand nog een idee wat het kan zij. Met dat knipperende lampje van het dak dat na enige honderden meters rijden weer aan gaat als dak open is? Bij goed naar beneden duwen met de hand(hij lijkt dan toch echt al goed te liggen) gaat lampje niet meer knipperen en blijft ie uit. Kap gaat wel goed op en neer.

Link naar reactie

Zou die microswitch het zijn? Dak doet het verder goed...nog wel want....heb ook even de stoppen weten te vinden van de ontwatering....eerst warm water in de bak achter bestuurder...kwam niets er uit. Stop er uit gehaald, helemaal verstopt? ik doorgestoken met een draad...niets...hoge deuk er op...binnen veel geborrel...en toen een sloot water van denk wel 1 a 2 liter??. Beide kanten zijn nu vrij. Hopelijk is de pomp niet te veel aangetast?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.