Ga naar inhoud

Heef iemand ervaring met ombouw interieurlijsten?

DreamZZZ

Aanbevolen berichten

Hoi ZZZ 'ers,

Ik kan haast niet wachten tot mijn Z3 wordt geleverd. Heb inmiddels een complete AC Schitzer ALU pedaal set aangeschaft en wil nu de ALU look middenconsole en deurlijsten gaan bestellen (zie bijgaand plaatje).

De vraag is simpel: Heeft iemand ervaring of dit een simpele klus is of moet een halve auto afbreken. Ik verwacht de volgende problemen:

Middenconsole (in twee delen) : Alle schakelaars, boordcomputer, radio/CD etc moeten los en overgeplaatst worden.

Deurlijsten: deurpaneel moet eraf en wellicht ook hier diverse demontage klussen??

Wat staat mij te wachten ??? :D :) ;)

DreamZZZ

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Volgens mij heeft nooit iemand eerder de deurlijsten vervangen hier, maar andere fora's zeggen dat als je ze lostrekt, de bevestigingspinnetjes breken. De nieuwe kun je dan zonder problemen plaatsen, maar de oude kun je weggooien.

Voor het middenconsole moet je gewoon even de tijd nemen, alles los, meteen alle viezigheid wegzuigen. Vergeet niet je radio code!!!!!!!

Link naar reactie

Als je een beetje handig bent en tijd genoeg neemt moet dat makkelijk lukken, eventueel door de dealer een uitdraaitje laten maken uit de TIS. :D

Maar volgt zich eigenlijk vanzelf, wel handig als je ook nog iets aan de audio wil doen om dit meteen te combineren, ik had voor het inbouwen van mijn BMW (Becker) traffic pro met cd wisselaar ook alles uitgebouwd :)

Link naar reactie
Volgens mij heeft nooit iemand eerder de deurlijsten vervangen hier, maar andere fora's zeggen dat als je ze lostrekt, de bevestigingspinnetjes breken. De nieuwe kun je dan zonder problemen plaatsen, maar de oude kun je weggooien.

Voor het middenconsole moet je gewoon even de tijd nemen, alles los, meteen alle viezigheid wegzuigen. Vergeet niet je radio code!!!!!!!

De kans is inderdaad aanwezig dat je die plastic pinnetjes kapot trekt, want dat stelt niets voor. Van te voren dus even een zakje bestellen dus. (en kijken of ze je de juiste hebben gegeven!!!!!!!!).

Link naar reactie
ik dacht dat die pinnetjes aan de lijsten vastzaten :)

Inderdaad.

Ik heb een keer een paneel in mijn handen gehad en wilde de "hocky-sticks" demonteren om ermee te experimenteren. Niet los te krijgen !!!

Ze Zitten als het waren vastgegoten. Ik Zou er mee uitkijken qua Zelfmontage.

Vraag voldoende advies voor het kopen.

;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in