Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Hier brak een boom af. Hij schampte langs mijn ZZZ. Zo te zien geen schade. Misschien krassen, maar dat ga ik vanmiddag bekijken.

Mijn vader had helaas minder geluk.....

schade1.jpg

schade2.jpg

Het gebeurde tijdens het rijden; opeens kreeg ie een tak op het dak.

Takje:

tak.jpg

Het takje kwam van hoog....

boom.jpg

Gelukkig was ie niet gewond (op een sneetje na in z'n vinger van het glas).

Die boomstam is namelijk de cabine binnengedrongen en is door de deurbekleding heengegaan. Die had dus net zo goed z'n romp of gezicht kunnen raken.....

schade3.jpg

Het gebeurde overigens voor de deur van het kantoor van z'n verzekeringsmaatschappij, dus dat was wel weer makkelijk.....

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Vandaag is de boom naast mijn huis ook omgewaaid. De F11 stond gelukkig een eindje verderop onder een andere boom. Toch maar even een straatje verder geparkeerd. Kan dus iedereen zomaar gebeuren. Shit happens.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.