Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Wat switzer is voor een gtr is UGR voor een lambo. (of hpf voor bmw for that matter).

Let wel dat dit de snelste gtr is, en niet de snelste auto in die klasse afaik

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Nee maar een (standaard) bugatti heeft niets in die klasse te zoeken.

De dienst wordt meestal uitgemaakt door gtr's en gallardo's

Die laatste doen nu al 2000+pk. (dit is trouwens wel allemaal op race benzine. Benzine uit de pomp kost je zo 500 pk....)

Overigens vind ik dit soort tuning verre van betaalbaar. Reken op dat de tuning een heel stuk meer kost dan de auto. ( De standaard tuning is vanaf 140k, maar bij een unlim500+ recordpoging is natuurlijk àlles custom )

Corvettes en vipers worden overigens ook getuned tot dit soort vermogens (en verder).

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Ik heb liever een standaard veyron dan een standaard gtr. Die eerste brengt echt veel meer op...... :lol:

Maar recordauto's van de unlim500+ vergelijken met een standaardauto (een standaard veyron bijv. ) is gewoon nonsense.

Deze auto's zijn beter te vergelijken met dragsters. Daar is op de straat nauwelijks mee te rijden. Je ziet ook hoe vaak ze wel niet in de fik vliegen.

Je kan er niet mee op vakantie ofzo (dan is je motor 100% versleten); iets wat je met een normale veyron in principe nog wel zou kunnen.

Link naar reactie

Je weet dat die alfa een m135i op een circuit helemaal op gaat eten?

Het is meer een concurrent voor een elise s (of de oude exige)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Ach, hoe vermakelijk ook soms, ik hecht niet al te veel waarde aan de mening van de top gear jongens.

En wat is dan de definitie een autoliefhebber? Ik ben een bmw liefhebber, maar als dat geen auto's zijn heb je gelijk.

Link naar reactie

Voorts viel mij op dat twee meiden van 18 vannacht levend verbrand zijn in hun auto, nadat ze van achteren waren aangereden door een dronken bestuurder. De moeder van een van de slachtoffers bevond zich tussen de blussende brandweerlieden.

Probeer daar even aan te denken, mocht je ooit vinden dat je nog best kunt rijden na wat gedronken te hebben.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.