Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

... dat de Strassenverkehrsabteilung in Osnabruck heel voortvarend is: als je een "anhorung im Bussgeldverfahren" krijgt en je stuurt een vriendelijk briefje terug dat je geen Duits spreekt/verstaat en graag het spul in het Nederlands wilt ontvangen, je binnen 2 weken een prent van 186 euro binnen krijgt met een keurig briefje in het Nederlands dat je ook je rijbewijs op mag sturen i.v.m. een rijontzegging van een maand...

Maar weer een briefje terug gestuurd ( keurig vertaald met Google Translate. :schater: ) dat ik graag een foto wil zien waarop de auto met mijn kenteken, duidelijke foto van de overtreding en een herkenbare bestuurder. Volgens vrouwlief kan ik dat niet zijn, want met zo'n lelijke vent zou ze nooit getrouwd zijn. :sHa_comfort: )

Ben benieuwd waar het schip strandt, zal wel op betalen uitdraaien, maar dan heb ik in ieder geval lol gehad van m'n 186 euro. :lol:

Link naar reactie

Mooi man! :clapping::hypocritesmiley:

(ik weet het: flauw en voorspelbaar, maar iemand moest het doen)

Ja...ben niet anders gewend hier :lol:

Waar dan Ivo? Zie ze alleen van vorig jaar.

Heb je het over de ritjes of over de dames Rob? :clapping:

Leuk Ivo, foto's, fotoos, fotoos.......

Ik ga hier geen foto's posten van de dame in kwestie. Allemaal vieze kale mannen op dit forum haha

Kan alleen maar zeggen: werd laatst gebeld dat er een kras zat op haar gloednieuwe bolide. Ik bood aan om het te laten herspuiten door een vriend en toen zei de dame in kwestie: ik ben al bezig met de polijstmachine. Droomvrouw, toch?

Link naar reactie

Dat een waterlekkage toch wel wat werk teweeg brengt. :muur:

Lekkage in keukenplafond....... nieuwe plafond geplaatst.......kun je gelijk ook weer alles witten.....ben je toch weer een paar dagen aan het klussen.

Maar het viel me vandaag op dat ik weer klaar was. :hypocritesmiley:

Link naar reactie
  • Administrator

... je auto een Z3 zó veel stiller is met hardtop.

Maakt bij een Z4 niet zo ontzettend veel uit. Scheelt wel iets, maar niet overweldigend ... Maar jullie missen allebei wel hele mooie roadster dagen zo!

Link naar reactie

marginaal maar wel degelijk aanwezig.

alleen u gaat uit van een ongeisoleerde hardtop vs een stoffen kap,en het verschil tussen een stoffen kap en de geisoleerde hartop die ik heb is dan wel weer wat groter.

ik wilde alleen ook weer geen overspannen verwachtingen wekken edelachtbare.

aangepast door sandere39
Link naar reactie
  • Administrator

^ nou ja, wel een beetje, maar niet heel veel. Sander heeft de hele "schil" en de voorkant geisoleerd, ik alleen de voorkant. De hardtop goed afstellen scheelt ook al heel wat (voor extra rubbertje voorkant en afstelling rondom, geniale klusinstructie hier: https://www.bmwzforum.nl/index.php?/topic/8531-hardtop-afstellen-veel-beweging-en-kraken-bij-rijden-met-hardtop/?p=296268 ;-))

Link naar reactie

^ hahaha, wat is dan de marge tussen " maakt niet zo ontzettend veel uit" (ik) en "is geen enorm verschil" (jij)? :-)

Idd heel weinig, zeker als je de radio hard aan hebt.(( heb geen Smileys ter beschikking)

Link naar reactie

^ nou ja, wel een beetje, maar niet heel veel. Sander heeft de hele "schil" en de voorkant geisoleerd,

eeh niet dus,er zit niets tussen de liner en de buitenschil,behalve dan een dubbel gedeelte.

ik heb de liner eruit gehaald en de hele ruimte boven de liner voorzien van een isolerende laag.

aan de voorzijde (wat maurits bedoeld)zit een extra stukje tochtstrip om er zo voor te zorgen dat er geen tocht en dus windgeruis ontstaat.

aangepast door sandere39
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.