Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

dat ik GSUSIVO hier al een tijdje niet meer gezien heb, hij reageert ook niet op een pm,

hij ging toch een ardennen rit maken met vrienden, maar heb sindsdien niets meer gehoord

normaal zie je hier dagelijks wel iets van hem voorbij komen

iemand enig idee???

Link naar reactie

Ik leef nog Eddy! Ik ga je zo een PM sturen. :lol:

De reden van mijn afwezigheid...afgestudeerd. Afgelopen week een waanzinnig feest gegeven. Een zeer leuke en mooie dame in mijn leven die absoluut een hogere prioriteit geniet dan mijn Z3. Bij een mooie auto hoort immers ook een mooi meisje ;)

Mijn Z3 staat momenteel bij de spuiter...daarna maak ik er nog een ritje mee en dan gaat hij de stalling weer in.

Van mijn vrienden een hele mooie polijstmachine gekregen, dus daar ga ik me binnenkort mee bezig houden!

Heb een formidabele ardennenrit beleefd. Foto's staan op mijn FB voor de volgers ;)

1600km probleemloos getourd en flink wat liters benzine opgestookt.

Rijdt als een malle! Zelfs nog even stukjes van 230 gereden en het einde was nog niet in zicht :party:

Link naar reactie

oef......opluchting, het was dus door de liefde dat we niets van jou hoorden :schater: , hopelijk is het de ware, succes

en met FB hou ik me niet bezig, te veel werk, ben al blij als ik het forum een beetje kan volgen

en de zzz heeft het dan toch goed gedaan bij de rit :thumbs_up:

Link naar reactie
  • Administrator

Een zeer leuke en mooie dame in mijn leven. Ik maak er nog een ritje mee. Die rijdt als een malle!

Mooi man! :clapping::hypocritesmiley:

(ik weet het: flauw en voorspelbaar, maar iemand moest het doen)

Link naar reactie

Met de tegenvallende verkopen van de e89 moet ik nog maar zien of bmw een plaats ziet voor nog een roadstermodel.

In het sub z4 segment heeft bmw al de 1 cabrio.

BMW is gewoon niet zo heel goed in het maken van goedkope auto's.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Is de E89 dan een goedkope auto, òf bedoel je de 1 serie? Die is ook niet echt goedkoop?

Maar ik ben het wel met je eens dat bmw zich beter kan richten op de bovenkant van de markt.

Wil je toch goedkoper bmw rijden pak je een gebruikte.

Link naar reactie

Nee, ik bedoel dat als ze een z2 plannen (dus in het marktsegment onder de z4), dat dat een goedkope roadster moet worden, en ik weet niet of bmw wel goed in die markt kan opereren.

De z3 1,8 en 1,9 waren destijds wel een succes, maar dat komt ook deels omdat deze als eerste uitkwamen. Van de z4 zijn er wereldwijd denk ik heel weinig 2L en 2,2L verkocht. Sowieso werden er de afgelopen 10 jaar geen 4 cil bmw's in de usa geleverd en dat is voor de z4 denk ik veruit de grootste markt.

Ik denk dat als ze een z2 gaan maken, dat deze maar marginaal goedkoper zal zijn dan de z4.

Ik denk dat ze een dedicated roadstercasco niet zo goedkoop kunnen krijgen als bijv een 1 cabrio.

Hij zal denk ik dus ook duurder worden dan een mini cabrio, ook al zouden ze ook dat (fwd) onderstel kunnen gebruiken. Dat doet wellicht wel concessies aan het uiterlijk, omdat de motor daar dwars in ligt.

En als ie duurder wordt dan een mini cabrio maar technisch geen voordelen biedt, dan prijst ie zichzelf een beetje uit de markt. Hij moet kunnen concurreren met een mx5 qua techniek en prijs.

Als je goedkope auto's gaat maken blijft er veel minder budget over om jezelf te kunnen onderscheiden, en dat is juist het segment waar bmw in kan concurreren.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Nieuw zijn beamers inderdaad niet goedkoop, gebruikt, tja zag vandeweek een leuke z3 voor 3,5 K, dat is toch voor de meeste mensen wel te doen.

En qua onderhoud zijn bmw's ook niet overdreven duur,

Als je het vergelijkt met de kosten van bv. Een peugeot 107 o.i.d dan zijn ze wel duur. Maar ja dat geeft geen freude am fahren.

Guido, goede uiteenzetting, is gewoon een feit, dat maakt bmw wat het is, lekker ver weg blijven van de prijsvechtersmarkt

aangepast door M3tje
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.