Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Administrator

^Gewoon ergens afspreken en de A31 opknallen. In Duitsland ergens een pizza eten en weer terugknallen naar de lokale Italiaan. That's all you need :)

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Precies. Voorheen verzamelden we altijd bij huize kroket, maar als hijNicole daar genoeg van heeft kunnen we natuurlijk ook bij een vd. valk of welk ander etablissement dicht bij de grens verzamelen (bijv. zo'n luizige tankstation/mcdrive meeting..... :lol: )

Link naar reactie

^ Het was een leuke testsessie bij Rob Slotemakers BMW Driving Experience waarbij we gereden hebben met de BMW 1-serie (uitwijkproef)

en een Autoweek duurtester, de Opel Adam (slalomproef). Het was een leuke ervaring, waarbij Roy Kleijwegt als redacteur aanwezig was.

De testsessie was bedoeld om te kijken wat drank doet met de rijvaardigheid. Er werd een vrijdagmiddagborrel gesimuleerd, waarna
leden van het A-team op 3 verschillende momenten hun rijvaardigheid moesten tonen. We begonnen uiteraard nuchter en later op de
avond waren alle leden van het A-team behoorlijk aangeschoten. Alles was tot in de puntjes verzorgd met een hapje en de nodige drank.

We werden keurig thuis of op het werk opgehaald en aan het eind van de avond ook weer thuis afgezet. Over een aantal weken zal de reportage
in de Autoweek verschijnen en tevens op de website op Autoweek TV. Nu nog even afwachten wat de volgende opdracht wordt voor het A-team.

Link naar reactie
  • Administrator

^Wel een alternatief. Maar dat is er wel een die van fabriekswege nou ook niet 100% winterproof is ... :blink:

Niet Lightning's exemplaar, maar zelfde type:

23062011128.jpg

Link naar reactie

Dat ik vandaag voor het eerst een Tesla model S 'in the wild' spotte (in Meppel nota bene :schater: )

Hij viel me een beetje tegen, qua uiterlijk (waar iedereen zo lyrisch over schijnt te zijn).

Ik kon 'm eerst ff niet plaatsen, ik dacht eerst dat het 1 of andere lompe amerkaanse bak was, een chrysler ofzo. In weze is het natuurlijk ook een lompe amerikaanse bak :lol:

Ik kwam 'm tegemoet rijden, en het ziet er gewoon niet zo speciaal uit helaas.

Link naar reactie

En wij maar klagen over te hoge boetes wegens te hard rijden!!

Tweeduizend zweepslagen Saoediër voor naakt dansen

Een rechter in de stad Buraida in Saudi-Arabië heeft een jongeman veroordeeld tot tien jaar cel en tweeduizend zweepslagen omdat hij zich naakt had getoond.De man zat zonder kleren met drie anderen in een auto en maakte dansbewegingen. Dat meldden plaatselijke media woensdag.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.