Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Het is makkelijker om in een andere auto te stappen dan een hardtop te monteren :lol:

Ik hou het natuurlijk gewoon bij m'n Zedje, maar het valt me telkens weer op dat het nieuwe m3/m4 platform denk ik heel interesant wordt. BMW is in ieder geval (als eerste van de grote 3) bezig in een wat andere richting dan waar voorheen de nadruk op lag.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Nee hoor, ik heb meneer Severs meegedeeld dat ik geen gebruik van zijn uitnodiging wens te maken (lees: ik kan het toch niet betalen zonde van mijn tijd) :171:

Wel gratis drank en hapjes... :clapping:

Je begrijpt dat ik een bus met studenten heb gecharterd :party:

Link naar reactie

Wel gratis drank en hapjes... :clapping:

Dat is meestal een paar lauwe biertjes, blokje kaas en een bakje pinda's en als je geluk hebt nog een bitterbal

Om daar nu een bus voor te charteren :smiley_getalife:

:171:

aangepast door coot
Link naar reactie

Bij introducties van nieuwe modellen bij kalfsbeek bmw was het ook weinig vreterij.

Ben wel eens bij audi geweest en daar was het heeeeeel goed verzorgd.leuke vrouwtjes erbij die steeds met drank langs kwanen.

Zal wel aan de marge liggen die ze maken?

Link naar reactie
  • Administrator

Of aan de gemiddelde waarde die een BMW rijder aan een bitterbal toekent vs de waarde die een Audi rijder daaraan toekent. Bij Audi zijn andere dingen weer beduidend minder, zoals bijvoorbeeld de maximale duur van de garantie die je op een jong gebruikt exemplaar krijgt (en die kerstversiering in je koplampen ... :party: ) ...

Link naar reactie

(en die kerstversiering in je koplampen ... :party: ) ...

Ik vind dat lelijk! Is dat standaard? Mocht ik ooit een audi MOETEN (want willen is niet het goede woord) aanschaffen dan is mijn eerste vraag: "kan dat er af?" Ik vraag nog me nog steeds af of het wettelijk mag.

aangepast door HAL2001
Link naar reactie

^ idd Ruud x 2

je zou bijna permanent je schoonmoeder op de achterbank vastzetten en je portemonee thuis laten.

en dan ook zielig kijken en zeggen (als je telefoongesprek is afgerond) dat je geen geld hebt en bederfelijke waar vervoert

:hypocritesmiley:

Link naar reactie

Dat ik net een foutmelding :kopfkratz: voor de kiezen kreeg op dit forum toen ik wat wilde plaatsen!!! :oldman::kopfkratz::police:

Ik zal hem hier even plaatsen, wellicht dat een admin er iets mee kan?

Warning: Base directory HTML_PURIFIER_PATHcache/tmp does not exist, please create or change using %Cache.SerializerPath in /home/zforumip/public_html/ips_kernel/HTMLPurifier/HTMLPurifier/DefinitionCache/Serializer.php on line 133{"success":1,"post":"\n\n\n\t\t<\/a>\n\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t#1420\n\t\t\t\t\t [Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?Link naar bericht #1420] \n\t\t\t\t\t<\/a>\n\t\t\t\t<\/span>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\tCorvH<\/span><\/a><\/span>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t<\/h3>\n\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t    \n\t\t\n\t\t\t    2.2 member<\/p>\n\t\t\n\t\t    \n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t<\/a>\n\t\t\t\t\n\t\t\t<\/li>\n\t\t    \n\t\t\t>> Donateur <<\n\t\t<\/li>\n\t\t    \n\t\t\t\n\t\t\t\tPipPipPipPip\n\t\t\t\n\t\t\t<\/li>\n\t\t\n\t\t    \n\t\t\t472 berichten\n\t\t<\/li>\n\t\t\n\t\t\n\t<\/ul>\n\t\n\t\n\t\t        \n\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t        \n\t\t\t\t\t\t\tAuto(s)::<\/span>Z4 3.0i<\/span>\n\t\t\t\t\t\t<\/li>\n\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\n\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t        \n\t\t\t\t\t\t\tGender:<\/span>Male<\/span>\n\t\t\t\t\t\t<\/li>\n\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\n\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t        \n\t\t\t\t\t\t\tLocation:<\/span>Hartje Drenthe<\/span>\n\t\t\t\t\t\t<\/li>\n\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\n\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\n\t\t<\/ul>\n\t\n\t\n<\/div>\n\t\t\t<\/div>\n\t\t\t        \n\t\t\t\t        \n\t\t\t\t\tGeplaatst op Vandaag, 18:18<\/abbr>\n\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t<\/p>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t        \n\t\t\t\t\t        Onlangs de laatste winterband met PostNL binnen gekregen, dus is de winterset compleet.<\/p>\n        (en inderdaad ik kon er geen<\/u> 4 meenemen in de Z4  )<\/p>\n         <\/p>\n         <\/p>\n        \"12e4.jpg\"<\/span><\/p>\n\n\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t        \n\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t        \n\t\t\t\t\t\t\t\t            \n\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t            \n\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t0\n\t\t\t\t\t\t\t<\/span>\n\t\t\t\t\t\t<\/li>\n\t\t\t\t<\/ul>\n\t\t\t<\/div>\n
Link naar reactie

Nou ja, aan de ene kant is het wel begrijpelijk, gezien de omstandigheden. Aan de andere kant: nu dit bekend geworden is wordt het voor onze buitenlandse medemens wel aanlokkelijk om twee portemonnees mee te nemen; een lege om aan de politie te laten zien en de 'echte'.

Wat ik alleen niet snap is waarom ze die man niet even hebben laten pinnen. Volgens mij hebben politieauto's zo'n mobiel pinapparaat bij zich, of anders even naar een pinautomaat in de buurt. Je maakt mij niet wijs dat zo'n chauffeur geen pinpas of creditcard bij zich heeft.

Link naar reactie
  • Administrator
name="CorvH" post="322524" timestamp="1380298987"]Dat ik net een foutmelding

Kreeg ik ook met het posten van die bekeuring, even de pagina opnieuw geladen en het bericht was normaal.

Raar, maar kan er niks mee

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.