Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Administrator

^ Mooi Rob, zeker meenemen zou ik zeggen!

@ Marco: bij een leiding die tussen mijn vloer en het plafond van de onderburen ligt - en waarvan ik niet 100% zeker weet of wel de juiste buissoort is gebruikt - liever niet met van die chemische troep...

Link naar reactie

I Voor de Stichting Van Leeuwen Van Lignac geldt hetzelfde, zij het dat het vermogen daarvan komt uit de erfenis van Abraham van Leeuwen.

Leuk te lezen dat "de Prins van Lignac" zijn vermogen heeft nagelaten aan de stad Rotterdam. (Van Leeuwen was een Rotterdamse zakenman die het NTI (Nederlands Talen Instituut) opgericht heeft en voor veel geld verkocht.

Ps. Gezien de lange besluitvorming heeft R.dam (Stichting Kralingen en Crooswijk) veel geld in het (mooie!) monument gestoken.

Guido: was het monument nodig?

Antwoord:

Het was best wel bijzonder :

In het weekend van 26, 27 & 28 juni 1970 vond in het Kralingse Bos het eerste meerdaagse popfestival op het vasteland van Europa plaats.

Geschat wordt dat er 100.000 mensen luisterden naar muziek van Canned Heat, Quintessence, East of Eden, JEFFERSON AIRPLANE, SANTANA, Flock, Hot Tuna, Country Joe, Pentangle, Renaissance, Tyrannosaurus Rex, AL STEWARD, CCC Inc., BYRDS, Family, Dr. John the Nighttripper, Third Ear Band, Fairport Convention, Fotheringay, It’s a Beautiful Day, Soft Machine, Caravan, PINK FLOYD!.

Gezien de grote namen, mag de organisatie best trots zijn dat ze dit voor elkaar gekregen hebben. Iedereen die er bij geweest is (w.o. ikke) denkt er nog wel eens aan terug.

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
  • Administrator

Kreeg Mohikaan's bekeuring dan toch nog een staartje?

Is Ruud_19 dan wellicht toch met zijn Z naar huis gereden en al off-roaded door de politie staande gehouden?

Heeft Individual dan toch een duistere kant?

Is 1 van de andere admin's tijdens een voorwaardelijke periode wederom in de fout gegaan?

Wie-o-wie?

Link naar reactie

@guido vertel vertel!!!

Straks weet ik meer, ik las net dat hij een waarschuwing kreeg? (terwijl hij schreef dattie 160 op een 80km/u weg deed)

Daar komt ie dan goed mee weg zeg...

Het is die nieuweling die ook op GoT zit......

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Dat ik vandaag 'officiele specs' van de nieuwe m3/m4 langs zag komen en dat zag er niet slecht uit.

Ruim 150kg lichter dan de huidige m3. Ze gaan dus duidelijk voor de ultieme rijdersauto en niet voor het ultieme sprintkanon (vermogen 'ruim 430pk', maar mercedes zit daar natuurlijk ruim boven).

Maar goed, dubbele turbo, lucht-water warmtewisselaar en een motor met closed deck op het plaatje althans (dus sterk blok) biedt veel perspectief voor tuners.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Ach Guido je bent toch nog niet klaar met je Z4 te tunen?

Nee, maar een coupé voor erbij is natuurlijk wel een optie ;)

Voor als het regent ofzo :rolleyes:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.