Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

er schijnt ook iets van bmw te zijn in de richting van een jeep achtig voertuig.

ik zal eens zoeken.

vond ook dit nog.

http://www.ebay.de/itm/Bizarre-B1011-BMW-Alpina-C1-318i-E21-Shell-Kilometer-Marathon-1981-97-1-43-/390651385358

zou dat echt bestaan hebben?

aangepast door sandere39
Link naar reactie

Dat een Macbook pro met 15" retinascherm een baggerding is.

Net dik twee weken weggeweest voor reparatie en de storing zit er nog steeds, (telkens een blauw scherm tussendoor)

Vandaag opgehaald, " hij is weer in orde meneer". NOT :rant:

Ik kwam deze net tegen en wat denk je,................, ik kan m nog steeds niet gebruiken, hij vliegt alleen maar van servicecentrum naar dixonswinkel en weer terug.

Link naar reactie

@coot: Er was toch een serie met slechte beeldschermen? Heb jij die misschien? Maak anders even een afspraak met de genius bar in de Applestore in Amsterdam. Jij hebt kans dat die heel wat coulanter zijn. En anders kun je hem altijd mijn kant uit laten vliegen. :)

Trouwens... Blauwe schermen... Je draait toch geen Windows mag ik hopen? :)

aangepast door HAL2001
Link naar reactie

^ Ik heb er wel windows voor mac op zitten, maar een scherm hebben ze al vervangen en twee keer een logicboard en een SSD en een powerboard

maar als ik alles hier opschrijf wat er vanaf half mei is gebeurd heb je 3 pagina's vol.

Ik heb van de week alles maar weer eens opgeschreven en er een pdf van gemaakt en deze gemaild naar de hoogste baas van Dixons.

heb je interesse in die pdf stuur maar een PM of kijk op de Dixons FB pagina daar heb ik het ook gepost.

Link naar reactie
  • Administrator

Tekstueel (nog) zwak, muzikaal sterk. Soort van try-out songs. Hebben we ooit eerder gezien bij Running In The Family die eerder live werd gespeeld dan de plaat was uitgegeven. Songtekst is later volledig op de schop gegaan en een wereldhit geworden, dus je weet nooit :P

Link naar reactie

Boete van 270Euro voor te hard rijden.

Medeling van verzekeringsmaatschappij : Assurantie belasting gaat van 6% naar 21%.

Het nieuws : hoogste belasting tarief gaat naar 60%.

Ik begrijp het wel, het is crisis, de overheid heeft geld nodig.

Gisteren was ik als introducee bij de onthulling van een monument voor het Kralingse Popfestival 43 jaar geleden.

Tot mijn stomme verbazing kreeg ik (en honderd anderen) een polsbandje om voor gratis hapjes en drinken in brasserie DE TUIN.

Het ( M.i. zeer vandalisme gevoelige!!) monument heeft ca. 200.000 euro gekost + een paar duizend ambtenaar uren (besluitvorming was 7 jaar!!!).

Geen wonder dat de overheid geld te kort komt :muur:

Link naar reactie

Waarom moet een popfestival een monument krijgen?

Dan heeft de ambtenaar die dat bedacht heeft, weer 7 jaar werk om het er door te krijgen en is weer wat gestegen in de pikorde van cultureel rotterdam.

(Ze hadden ook een tegeltje met tekst in het voetpad kunnen leggen).

Goodold (oud Veronica DJ) Lex Harding, (die er destijds ook bij was) hield een humoristische speech.

Overigens vind ik het prima dat er een budget is voor culturele activiteiten, maar het geld is vaak in handen van mensen die er niet effectief mee om kunnen gaan.

Link naar reactie
Het monument is een initiatief van de Stichting Kralingen en is mogelijk gemaakt door het Centrum Beeldende Kunst Rotterdam, de Deelgemeente Kralingen-Crooswijk, de Van der Mandele Stichting, Stichting Bevordering van Volkskracht, de Van Leeuwen Van Lignac Stichting en Mojo Concerts.
Nou weet ik niet waar al die stichtingen hun geld weer vandaan halen, maar het is zo te zien maar voor een klein gedeelte door de gemeente bekostigd.
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.