Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Ach waar is toch de tijd dat je zelf op je vlees moest jagen en je vrouw aan de haren de grot in mocht slepen......those were the days

We hebben zo weinig grotten hier hè? :lol:

Maar niets houdt je tegen om met een flinke knuppel dat vlees plat te slaan hoor ;)

Link naar reactie

Je kan het wellicht gebruiken in de aankoopstrategie van je nieuwe e89 ;)

"nee hoor meneer de dealer.... uw bmw is helemaal niet zoveel waard als dat u denkt" terwijl je 'm het stukje onder de ogen schuift..... :lol:

Link naar reactie

hahaha ja dat misschien wel,maar ja dan countert de man vast met het opzoeken van de restwaarde van mij e85 ...en daar word ik dan weer niet vrolijk van :)

ik vroeg er laatst al eens een waarom hij mij minder dan de waarde aan inruil bied en ook nog eens geen korting geeft op de nieuwe auto.

hij brabbelde iets vaags over marges enz,,,larie dus.

bij de dealer in mijn buurt raadde ze mij aan om voor mijzelf en bij te legen bedrag voor te nemen en dat aan te bieden zo niet ...jammer dan zeggen en weglopen.

vaak roepen ze je dan wel terug tenzij je het veel te bont maakt natuurlijk.

het blijft een spel.

aangepast door sandere39
Link naar reactie

Tja, daar kun je je ook in vergissen. Ik heb - nota bene bij een BMW dealer - gepraat over de aanschaf van een E89. We kwamen er echter niet uit. Er zat uiteindelijk zo'n drieduizend euro verschil tussen onze rekensommetjes.

Twee weken later zie ik op internet dat ze de auto in prijs verlaagd hebben: er is drieduizend euro van de prijs af. En denk je dat ze mij daarover gebeld hebben? :blink:

Link naar reactie

Bij mij juist het andere uiterste: ik zeg wat ik max wil betalen bij inruil, we komen er niet uit, hij zakt, ik stijg niet, max is max, hij begint over renteloze lening en dat soort onzin, ik zeg dat ik verder kijk. Belt die vent na een paar weken of ik er nog over heb nagedacht, ik krijg er ook nog een prul accessoire bij, hij is al gezakt dus ik MOET stijgen met mijn prijs anders zijn we uitgepraat. Pardon? Dat waren we al, mijn max blijft mijn max. Daar was ik al heel duidelijk over geweest (en iedereen hier weet dat ik heeeeel duidelijk kan zijn). Die man was echt vervelend (bij het eerste contact al trouwens), en nee niet zielig maar drammerig. Uiteindelijk voor minder geld een completere auto gekocht elders.

Link naar reactie

Heel herkenbaar allemaal, bmw dealers zijn niet zo rekbaar met de prijzen, wat ze nu wel hebben zijn voorraadautos tegen enorme kortingen, maar dan moet je wel net een 328 i willen, zat 13000 euro korting op, op een ander model zonder inruil rond de 7 % korting zonder inruil.

Gebruikt zijn de kortingen nog beroerder,dat komt doordat ze een bepaalde marge moeten halen, voor minder gaan ze niet weg, daar zit een centraal aangestuurd beleid achter van bmw nederland.

Link naar reactie

Tuurljik, maar dat ze je terug roepen als je er niet uitkomt... dat kan dus wel eens anders lopen. :)

dat bedoel ik met het niet te bont maken... en natuurlijk ook kan het anders lopen daarom zeg ik ook "vaak roepen ze je terug" het is een spel dat valt of staat met jouw bereidheid om weg te lopen van een bad deal.

zou je niet terug willen gaan na de verlaging om alsnog die deal te maken of is dat je eer te na?

Link naar reactie

Denk jij nou werkelijk dat ze ondanks de prijsverlaging ineens 3k meer geven voor inruil?

eeh begrijp ik dat verkeerd dan...zij nemen genoegen met 3k minder voor die auto,dat was toch het verschil....

of zullen zij dan ook ineens minder voor de oude auto geven,tja zou kunnen maar weten doe je dat niet.

of wel?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.