Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Kost zoiets als ik vragen mag?

Op drie kleine K-stukjes na is dit al het fineerwerk voor de Insignia, in een kleur/patroon die alleen voor een paar limited editions gebruikt is.

Dat bleek overigens mijn geluk te zijn: door de zeldzaamheid was het nog op voorraad, dit komt rechtstreeks uit de magazijnen van Jaguar!

De onderdeelkosten vielen mee, omdat het voor een impopulair en oud model is was het zwaar afgeprijsd.

Ik was voor net onder de EUR 300 klaar, inclusief een schunnige 40 pond (koerierskosten van UK naar vasteland zijn ridicuul) om het hier te krijgen...

Link naar reactie

Zo erg is het toch niet ....

Nee, maar vond het wel leuk om het te posten :lol:

Ongepaste tekst verwijderd ...

Is er niet een plekje op dit forum waar we kunnen zien WAT er verwijderd is? :lachen:

Link naar reactie

Misschien wel beter. Ik heb soms wel twijfels over mensen kosten wat het kost in leven houden.

Ten minste, het staat niet in het bericht (en ze zullen het denk ik ook nooit toegeven), maar ik neem aan dat ze gewoon de life support gestopt hebben. (ik was altijd van indruk dat hij al niet meer zelfstandig kon ademen)

Link naar reactie

Kosten spelen bij de familie oranje geen rol!

Bij Elke andere Nederlander in de situatie van friso was al lang de stekker er uit getrokken.

Ik vind het dubbel treurig voor die familie dat ze zo lang moesten wachtten op het onvermijdelijke einde.

Link naar reactie

waarom denken jullie dat ze die jongen naar engeland hebben laten brengen???

ok ze woonden daar,maar ook heeft engeland en verbod op stekkertrekkerij ,dat mag daar niet zo snel als in nederland.(toch nog erg gelovig)

en de oranjes zijn vrij gelovig (als het er op aan komt) nu is hij naar nederland gehaald om te sterven ,en ik denk dat dat en goede zaak is de man was eigenlijk al lang overleden .

Link naar reactie

waarom denken jullie dat ze die jongen naar engeland hebben laten brengen???

ok ze woonden daar,maar ook heeft engeland en verbod op stekkertrekkerij ,dat mag daar niet zo snel als in nederland.(toch nog erg gelovig)

Dat is onzin, ik spreek uit ervaring. Sterker nog, de ziekenhuizen met godsdienstige inslag daar hebben juist een beleid/gedachtegang (alles natuurlijk in overleg) om mensen waarvan volledig (vrijwel volledig) zeker is dat ze nooit meer bijkomen de natuur z'n vrije loop te laten gaan en de beademing te stoppen. Als de patient zelf ademt (of bij bewustzijn is) ligt het wellicht wat anders. Maar met name als er niet gereageerd wordt op pijnprikkels dan wordt vaak aangenomen dat de patient dood is of nooit meer zal herstellen (daar hebben ze allerlei tests voor natuurlijk), en dat stoppen ze in engeland ook gewoon met de behandeling (in overleg)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

maar ik neem aan dat ze gewoon de life support gestopt hebben.

Dat zullen ze niet doen als Willum en `Maxi met vakantie zijn.

Kreeg iets mee van een ziekmakende discussie op TV dat hij geen homo was. Moet je zoiets nou oprakelen /op kakelen op zn dag van overlijden.

Link naar reactie

Dat zullen ze niet doen als Willum en `Maxi met vakantie zijn.

Nee, idd dat niet (zo goed volg ik het ook niet). Dan is het toch echt een behoorlijke complicatie geweest (ik kan me niet voorstellen dat ze de poppenkast zo ver opvoeren dat ze zeggen dat ze op vakantie waren terwijl ze dat niet waren)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.