Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Ik had geopperd om, gezien jullie ervaring, de slijptol er op te zetten, maar de werkplaats chef vond dit een betere optie

Die foto van de kat was van voor de dotterbehandeling, hij heeft de pijp er af gehaald, meegenomen naar een aparte ruimte

en daarna hoorde ik allerlei houthakkersgeluiden en gerammel.

Vervolgens kwam hij zwaar bezweet terug met de verlossende boodschap "ganz leer".

De auto reed daarna als een nieuwe , dus volgens mij heeft ie het prima gedaan

Link naar reactie
  • Administrator

Ok Coot, helemaal goed. Hij is nu ook sneller als het goed is. Alleen kom je er niet de apk mee door, wordt dus wel een nieuwe kat (vervanger).

Cursus Rietdekken ging gisteren ook al niet door. Riet was ziek...

  • Like 1
Link naar reactie

Dat je keurig op tijd op Southampton airport staat om naar huis te vliegen na een weekje WK Tera in Weymouth (zeilen) en dan blijkt dat je vlucht morgen gaat...... Dus maar een hotel in Southampton geboekt, ook niet verkeerd. Wel suf van mij, na zoveel vliegen is dit de eerste keer dat ik het fout heb gedaan, suf dus....

Link naar reactie
  • Administrator

Hahaha, je wordt ook een dagje ouder Theo ;)

Maar aan de andere kant, een dag langer genieten in het buitenland is ook niet verkeerd

Link naar reactie
  • Administrator

In Dordrecht zit nu waarschijnlijk iemand van hier z'n rekeningen te checken en alle met spaargeld gevulde sokken bij elkaar te schrapen :lol:

Link naar reactie

^ wat een gelul.......

^ wat een gelul....... Ik bedoelde de facebook porsche, ahhhh ff niet opletten en alles gaat fout...

aangepast door pampus
Link naar reactie

Nu ik de pannenkoeken op heb en Blijdorp Rotterdam weer gezien heb wordt het hoogtijd voor de FB Porsche. Slimme zet trouwens. Bij BMW nog niet gezien. Geld tellen hoef niet wat dat kan ik zonder tellen in een oogopslag ook wel zien....

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.