Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Zondag hadden we het plan om naar het strand in Oostkapelle te gaan, onderweg hoorden we dat er 11 km file stond op de A58. Dus de route gewijzigd naar Antwerpen om vervolgens naar Cadzand te gaan. Op ca. 30 km van Cadzand even van de weg af om te tanken. En ja hoor, een lekke band linksachter. De parallelweg op en daar gewacht op de Belgische Touring die ons goed geholpen heeft. Maar vervolgens kwam het dilemma, waar laat je de kapotte band met velg? In het vak voor het thuiskomertje past het niet en ook niet in de kofferbak. De man bood aan om met zijn auto de band van de velg af te rijden, de velg paste gelukkig wel in de kofferbak. Vervolgens maar weer omgedraaid richting huis, met een snelheid van 80-90 km/u. Om geen gevaar te veroorzaken op de snelweg gekozen voor binnendoor. Maar wat duurt het dan lang.

Maandag aan het bellen gegaan voor 2 nieuwe achterbanden, 2 bandenboeren gebeld, de vereiste maat is 225/50VR16. Profile kon ze leveren voor 330 in totaal, incl stikstofvulling. Bij Kwikfit kreeg ik een man aan de lijn die nauwelijks te verstaan was, het merk wat hij kon leveren was Errortyre of zoiets. Geen naam die vertrouwen geeft, wel wat goedkoper, ca. 290. Toch nog even de BMW-dealer gebeld in Breda, Renova. De prijs was 328 en na wat onderhandelen kreeg ik er voor dat geld nog stikstofvulling bij. Dat viel dus reuze mee. De auto dinsdagochtend gebracht en of ik naar mijn werk gebracht wilde worden, zonder daarnaar te vragen. Even later met een dikke 5 weggebracht en aan het einde van de middag de auto weer opgehaald. Ik hoefde maar 324 af te rekenen en ze hadden de auto voor dat geld ook nog gewassen en gestofzuigd.

Nu ik dit lees, heb ik eigenlijk geen vraag. Maar hulde aan Renova in Breda!!!

aangepast door Olivier van Epscheuten
Bij deze verplaatst, naar de hulde afdeling
Link naar reactie

als ik dit zo lees heeft elke ZZZ dit probleem dus, ik ging er van uit dat de kapotte band gewoon op de plek van de reserve band zou kunnen. Niet erg handig. <_<:muur: Dat ze daar niet over nagedacht hebben bij ons "premium" merk.

Link naar reactie

Wordt de Z4 met zo'n reparatiesetje geleverd? Maar wat heb je aan een reserveband als je het kapotte wiel niet mee kan nemen, misschien past het als je de kofferbak open laat!

aangepast door duikie
Link naar reactie

echt waar joh?

......moderne tijden Henk. :lol:

Vroeger waren Adelaars de trots van de USA, ze pikten babies uit kinderwagens, schapen uit een kudde etc.

Als ze nu uit een vuilcontainer eten, geeft dat het teloor aan van de USA.

Link naar reactie
  • Administrator

Mij valt trouwens op dat het qua culinaire hoogstandjes rustig is momenteel. Zou je toch niet verwachten van iemand die naar Italie op vakantie is :lol:

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Haha ga er maar vanuit dat wij hier ook heerlijk eten.....althans vandaag nog morgen naar huis

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.