Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Dat bij thuiskomst ons huis van boven tot beneden helemaal blank stond... zolder, slaapkamers, woonkamer, alles. Huis onbewoonbaar :(

Lekkage in de toevoer naar de CV...

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

holy shit. Dat is extreem.

Is het cv water of leidingwater uit een vulkraantje daar.

Volgens mij moet een cv (incl de pomp) stoppen als de druk te laag wordt.

Link naar reactie

Ik kan me er iets bij voorstellen (gelukkig niet uit ervaring).

Je had zeker geen waterslot.

Wordt zoiets eigenlijk door een verzekering gedekt? Jij huurt geloof ik? (dan is het wellicht anders)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

Ja, denk het wel want hier kunnen wij niets aan doen.

Alle muren waar ik naar kijk zijn nat, behang is al aan het loslaten, even als het spuitwerk van de plafonds. Wat een bende... :(

Link naar reactie

Wat een drama. Geluk nu dat het warm weer is en even blijft.

Waterslot in aanvoer naar CV heb ik nog niet eerder van gehoord. Wel wasmachine op de flexslang.

Zijn er waterslots voor stalen leidingen?

Link naar reactie

alles kan maar een lek is vaak niet genoeg voor een waterslot,tenzij je een soort allocatie toestel er tussen zet wat bv maar 50 liter per sessie doorlaat.

dat heeft niemand in een huis er tussen..

wel balen voor jullie rob,maar bedenk er zijn ergere dingen,gelukkig is er niemand gewond .

ik hoop maar dat dit ons nooit overkomt,mijn huis zou misschien nog zinken ook... :unsure:

Link naar reactie

Ja, denk het wel want hier kunnen wij niets aan doen.

Alle muren waar ik naar kijk zijn nat, behang is al aan het loslaten, even als het spuitwerk van de plafonds. Wat een bende... :(

Dit wil je natuurlijk niet, maar als de verzekering gunstig uitpakt heb je over een paar weken nieuw behang, is het plafond en de muren opnieuw gewit en houdt je banksaldo er ook nog wat aan over.

Link naar reactie

Herkenbare ellende; heb hier ooit een lekkende w.w.-voorziening gehad. Gelukkig op de b.g. en stond op een laag punt dus "alleen maar" alle laminaat in de gang, hal en stookruimte naar de filistijnen. Dit ziet er vele malen heftiger uit. Veel sterkte gewenst met het opruimen en hopelijk heeft de verzekering al een goede droog-ploeg gestuurd. Sterkte!

Link naar reactie

Sterkte met deze ellende. Jullie krijgen wel de volle laag zeg, eerst dat 'geintje' met de Touring, en nu deze shit.

Dat belooft wat voor de Europatour....

Link naar reactie

Alle muren waar ik naar kijk zijn nat, behang is al aan het loslaten, even als het spuitwerk van de plafonds. Wat een bende... :(

:blink: wow, ik lees het nu pas, das echt wel balen, dit is normaal wel voor de verzekering, maar jullie zitten wel in de ellende en vuiligheid

sterkte en succes met de afhandeling

aangepast door rscl
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.