Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Je kunt er nou wel om lachen maar ik ben de enige die kan posten in het forum topic "ben jij al met de Zet op de Alpe d' Huez geweest' :lol:

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
  • Administrator

Henk heeft hem ook aan de andere kant afgereden en dat was een k..weg volgens hem. We zullen zien. Ik ben inmiddels weer met ideetjes bezig voor een volgende ET ;)

Link naar reactie
  • Administrator

Het resultaat zul je vanaf de 3e week van september kunnen aanschouwen. Heb speciaal de black genomen omdat die beter beeld in het donker/schemer geeft, zodat Henk ook in tunnels goed op beeld zichtbaar zal zijn :)

Link naar reactie
  • Administrator

En om terug te komen op je vraag wat er zo speciaal aan is... kijk een willekeurige opname van Top Gear en je ziet het... slomobeelden, cockpit opnamen, opnamen vanaf de auto's... allemaal GoPro.

Link naar reactie
  • Administrator

Marktplaats in de gaten houden... deze komt bij coolblue vandaan. Retour van klant gekomen, niets mee aan de hand. Scheelde 100 euro. 14 dagen omruilgarantie :)

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

zodat Henk ook in tunnels goed op beeld zichtbaar zal zijn :)

Dat heeft niks met belichting te maken...daar heb je een telelens voor nodig ;)

Heb je ook de rolbeugel-montagekit er ook bij genomen?

Link naar reactie

De makro had verleden week een "helmcamera" in de aanbieding, van 275 voor 175 dacht ik (excl. btw).

Vond dat ik voor dat geld beter mn drank voorraad aan kon vullen. :lol:

Link naar reactie

Dat ik een gordelgeleider van :m: stoelen tegenwoordig in een recordtijd kan vervangen...

Dus mochten er mensen zijn die een keer een gordelgeleider vervangen moeten hebben... :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.