Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

hmm hoeveel zou de winst dan zijn.... of is dat een lastige vraag?

ik heb zelf ook wel zitten snorren op die tunersites,maar meer dan (in theorie)18 pk en een paar newtonmeter was er niet uit de 3.0i te halen ,pas als er turbo,s in het spel zijn word het echt interessant om te laten sleutelen aan de software.

volgens wat ik gelezen heb.

Link naar reactie
  • Administrator

Was me al eerder opgevallen, maar voor degenen die komend weekend richting het zuiden gaat:

Houd er rekening mee dat de A2 tussen Eindhoven en Weert (in beide richtingen) afgesloten is van zaterdag 16h tot zondag 16h

Link naar reactie

Geen idee wat het echte aantal pk is na een chip tuning, vandaag kreeg ik een mail van ziptuning over het oude en nieuwe 3,5 L blok

Staat op hun site, strekking was dat de tuning bestaat uit het ophogen van de turbodruk met dik 50 pk winst.

Bij atmospherische motoren zie ik nergens spectaculaire toenames.

Maar 20 pk voor een paar honderd euro is een koopje.

Link naar reactie

Ja, goeie 20 PK ? Ik heb het idee dat het scheelt, maar of het meer rijplezier oplevert? Voor mijn gevoel wel maar het is ook het idee dat je zje net ff meer heeft dan die andere die standaard is.

Link naar reactie

hmm zou je dat echt goed merken die 20 pk (in theorie)meer?

voor pak m weg tussen de drie a vijf honderd eu.

Jammer dat die rollenbankdag niet door is gegaan. Ik had graag gezien welke winsten er geboekt werden en wat de bijbehorende mengselverhoudingen zijn.

(en hoeveel spreiding er is tussen motoren onderling ;))

Link naar reactie

Dat ik vandaag in een koop ..... een autoambulance en drie paspoppen heb ... :huh: ..... :lol:

Weet je wel zeker dat het paspoppen zijn ?

Crash Test Dummies zou, gelet op die autoambulance, veel meer voor de hand liggen. :lol:

Link naar reactie

Hangt al een paar weken in de lucht: ze zijn weer in Britse handen, en volgens het persbericht mogen we in 2015 twee modellen van ze verwachten.

Hier wat meer uit de krant-met-het-oorlogsverleden.

Nu afwachten of die ambitie minder gebakken lucht is dan de boekhouding van Spyker...

Link naar reactie
  • Administrator

Dat één of andere oetlul van de gemeente Zutphen of van Rijkswaterstaat het vandaag nodig vond om een boer met trekker de (spoor)brug met water schoon te laten maken... gevolg? Dat laat zich raden... (en er zat me een kalk in! :muur::rant: )

Link naar reactie

Hangt al een paar weken in de lucht: ze zijn weer in Britse handen, en volgens het persbericht mogen we in 2015 twee modellen van ze verwachten.

Hier wat meer uit de krant-met-het-oorlogsverleden.

Ik hoop dat ze het gaan redden met die knotsgekke auto's.

BMW heeft trouwens ook een oorlogsverleden :blink:<_<

misschien moet ik maar jaguars gaan rijden en het parool gaan lezen :lol:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

^ hoort helaas bij dit weer bruggen nat houden met water zodat ze niet teveel uitzetten...

Laat ze dat lekker 's avonds doen... De hele brug stond vol met auto's, wachtend voor het stoplicht, Zutphen in, was tegen einde van de middag. En dat ding kwam dus vanuit het centrum... ipv die lul dat ding ff uitzet. Stonden achter mij nog meer cabrio's die ook allemaal een lading kalkwater naar binnenkregen. De hufter :rant:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in