Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Dat Anja (mijn vrouw) de koppeling in trapte en dat ie niet meer in de versnelling wilde.

Nadat ik de auto zojuist had afgesleept naar de garage lukte het de monteur wel en reed weg alsof er niet aan de hand is.

Olie was er voldoende, geen lekkage onder de auto.

"Het kan wel eens voorkomen dat de koppeling vast gaat zitten" werd mij verteld.

Zou het misschien iets te maken kunnen hebben net het vele water wat hier in Enschede is gevallen? want Anja heeft er wel mee door 20cm water gereden.

Zou het terug kunnen komen?

Link naar reactie

Dat ik gisteravond ineens Gerwin in het RTL-nieuws van 19:30uur zag voorbijkomen

als schatbewaarder van bronzen beelden. Hebben we ineens een BN-er als lid.

http://www.rtl.nl/xl/#/u/626b740b-1af2-3205-a04a-54bfdf92e751

Van 14:26 tot 16:27

aangepast door ZZZ 3
Link naar reactie

"Het kan wel eens voorkomen dat de koppeling vast gaat zitten" werd mij verteld.

Zou het terug kunnen komen?

ik heb er nog nooit van gehoord,maar dat wil niet zeggen dat het niet kan.

en hopen dat het niet meer terug komt!

Link naar reactie
  • Administrator

Dat ik gisteravond ineens Gerwin in het RTL-nieuws

Hebben we ineens een BN-er als lid.

Ja idd, maar een BN-er :nono:

Link naar reactie

Dat ik gisteravond ineens Gerwin in het RTL-nieuws van 19:30uur zag voorbijkomen

Hahahaha....

Leuk dat het je is opgevallen!

Heb nog geprobeerd om iedereen de groeten te doen maar dat mocht niet :muur: belachelijk..

aangepast door Ruud_19
FQ is niet nodig, we weten het wel dat je op tv bent geweest
Link naar reactie

Dat een Macbook pro met 15" retinascherm een baggerding is.

Net dik twee weken weggeweest voor reparatie en de storing zit er nog steeds, (telkens een blauw scherm tussendoor)

Vandaag opgehaald, " hij is weer in orde meneer". NOT :rant:

Link naar reactie

Goeie tip Ivo,

heb m gekocht bij I-center en weggebracht naar I am store in Arnhem. allebei BAS group (volgens mij ken jij die club wel ;) )

I-center staat trouwens op springen of is al gesprongen, dus was vandaag al lang blij dat ik m terug kreeg.

Maar ff mijn darmen legen bij Applecare is wellicht de oplossing.

Link naar reactie

Auto wassen zonder water.

Daar weten wij alles van!! een Z3 of Z4 piloot krijg je niet naar de krasstraat meneertje BOVAG.

Wij gebruiken Mequiers en Poor boys world enz. enz.

Telegraaf vandaag.

za 22 jun 2013, 23:08 | 0 reacties

|

'Autowassen op straat moet worden ontmoedigd'

BUNNIK -

Gemeenten moeten mensen meer bewust maken van de negatieve effecten van het wassen van hun auto op straat. Daarvoor pleit de Bovag, de brancheorganisatie van garagehouders en autowasbedrijven.

In veel gemeenten geldt al een verbod op 'straatwassen' of wordt een ontmoedigingsbeleid gevoerd. Maar in veel gevallen werken deze maatregelen niet of niet genoeg, zo stelt de organisatie.

Veel gemeenten investeren, vooral in nieuwbouwwijken, in de aanleg van gescheiden rioolsystemen. Die zijn juist bedoeld om via de straatputten alleen hemelwater af te voeren.

Na een wasbeurt op straat, zo stelt de Bovag, komen alle schadelijke stoffen rechtstreeks in het oppervlaktewater terecht. Het gaat dan om bijvoorbeeld olie- en rubberresten, shampoos en zware metalen.

Als er een enkelvoudig rioolsysteem is komen deze stoffen terecht bij de waterzuiveringsinstallaties.

Uit onderzoek van de organisatie blijkt dat steeds meer mensen hun auto op straat wassen in plaats van in een autowasstraat. Vorig jaar gaf 40 procent van de consumenten aan hun auto bij voorkeur op straat te wassen, terwijl dat vier jaar eerder nog 33 procent was, zo stelt Bovag.

Bovag heeft de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) gevraagd hun leden (gemeentes) aan te sporen hun eigen ontmoedigingsbeleid of verboden beter na te komen. Ook zouden gemeenten inwoners meer moeten wijzen op de effecten van het wassen van de auto's op straat.

aangepast door throttle up
Link naar reactie
  • Administrator

Daar weten wij alles van!! een Z3 of Z4 piloot krijg je niet naar de krasstraat meneertje BOVAG.

Geen probleem mee ;)

Link naar reactie

Wasstraat krassen of swirls zijn lastig weg te poetsen (polijsten)en het voorwas programma bevat zuur daar knapt je auto ook niet van op.

Dus ik heb er wel een probleem mee.

http://forum.carclean.nl/cc_search.aspx?search=verbod#0|5

http://youtu.be/d_flXTJ31BM

aangepast door throttle up
Link naar reactie

Goeie tip Ivo,

heb m gekocht bij I-center en weggebracht naar I am store in Arnhem. allebei BAS group (volgens mij ken jij die club wel ;) )

I-center staat trouwens op springen of is al gesprongen, dus was vandaag al lang blij dat ik m terug kreeg.

Maar ff mijn darmen legen bij Applecare is wellicht de oplossing.

Ja die club ken ik beter dan je zou denken <_<

BAS Group heeft het grootste gedeelte van i-Centre overgenomen...

En anders eens even een origineel FB berichtje op de site van Dixons/MyCom ofzo zetten.... :clapping:

Maar die tip heb je niet van mij :lol:

Link naar reactie

^ik weet dat je die club kent Ivo, wederom bedank voor de tip, ik ga voor een nieuwe

nu loopt ie ook vast en start niet meer op, stelletje hobbybob reparateurs daar :wacko:

ik ga morgen eerst eens een hoop herrie maken bij Applecare :nasty:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in