Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

^^ Ik heb ooit eens een full options polo coupe gehad. :hypocritesmiley:

daar zat toen een mistlamp op, man ik was de koning te rijk.

:lachen: :lachen:

aangepast door coot
Link naar reactie
  • Administrator

^^ Ik heb ooit eens een full options polo coupe gehad.

Ik een executive E34 520i. Dat executive betekende niets meer en niets minder dan dat er een wortelnotenplastic plaat rondom de pook zat :lachen:

Link naar reactie

Vandaag gereden in een bijna nieuwe 525D High Executive 8traps-automaat. Lijkt eerder op een villa op wielen. Wat is dit mooi. Nieuwprijs deze uitvoering 78K. Maar dan heb je ook wat. Zo'n head-up display zouden ze in alle auto's moeten verplichten. Went binnen een

78 ruggen nieuw is te veel van het goeie voor een 525. Heb je ook een 335 i voor. Eventueel met schuifdak voor grote uitstekende dingen.

En head up display kost 1500 extra,eigenlijk te veel voor wat je krijgt.

Link naar reactie

Vandaag gereden in een bijna nieuwe 525D High Executive 8traps-automaat. Lijkt eerder op een villa op wielen. Wat is dit mooi. Nieuwprijs deze uitvoering 78K. Maar dan heb je ook wat. Zo'n head-up display zouden ze in alle auto's moeten verplichten. Went binnen een

78 ruggen nieuw is te veel van het goeie voor een 525. Heb je ook een 335 i voor. Eventueel met schuifdak voor grote uitstekende dingen.

En head up display kost 1500 extra,eigenlijk te veel voor wat je krijgt.

Je kunt een 3-serie niet vergelijken met een 5-serie.

Ik heb voor de gein een 550i geconfigureerd op de BMW site zoals ik m zou willen. De teller stopte uiteindelijk bij € 147.500 . 't Is maar net wat je wil. Aan de buitenkant blijft het gewoon een 5-serie!

de 550i zoals gewenst

http://mybmw.nl/t5j7y7p7

en hier een 335i touring configuratie voor 78K

en voor 78K zoek ik toch een 5-serie uit als het persé een BMW moet zijn natuurlijk......

http://mybmw.nl/t5j7y7p7

aangepast door IvoZ3
Link naar reactie

Klopt, een vijf is een andere auto, meer richting limousine gevoel( het zweven over de weg)

Ik heb zelf toen gekozen tussen een 520 i sedan en een 328i de 328i was in ongeveer vergelijkbare uitrusting 10 k goedkoper .

Het verschil in rijkwaliteit was niet zo groot.

Gebruikt is het weer iets anders want dan zijn de prijzen al naar elkaar toe gegaan , nl de afschrijving op een 5 gaat zeker in het begin wat sneller.

Qua afwerking en beleving van de auto is een 5 wel in het voordeel,daar is geen speld tussen te krijgen.

En ja bij het woord 550i ben ik een drie serie ook snel vergeten.

Maar helaas zijn die zelfs gebruikt nog enorm duur.

Link naar reactie

Een 5 serie is veel groter, en in de basis al veel duurder (scheelt 15 mille oid), dus daar zit al een enorm verschil. Die auto's kan je totaal niet met elkaar vergelijken

Zo is een 7 serie ook een stuk duurder dan een 1 serie ;)

Link naar reactie

Niet mee eens, een drie of een vijf liggen zeker in de laatste modellen niet meer zo ver uit elkaar.

Een snelle ,volle 3 of een kale 5 is een reële keuze.

Mensen gaan niet voor een een serie naar de dealer en komen terug met een 7.

( althans, ik ken ze niet).

Link naar reactie

Niet mee eens, een drie of een vijf liggen zeker in de laatste modellen niet meer zo ver uit elkaar.

Een snelle ,volle 3 of een kale 5 is een reële keuze.

Dan heb jij nog niet in de kofferbak gekeken. Een 5 is gewoon huge vergeleken met de 3. Prima als je die ruimte niet nodig hebt, dan kan je net zo goed voor een 3 gaan (die wordt ook véél beter verkocht), maar voor mij zou het zakelijk echt nooit een optie zijn (veel te klein voor het spul wat ik moet meenemen). Voor mij is die keuze dus absoluut niet reeel. Dat is dus geheel persoonlijk en dus niet objectief maar subjectief.

En kennelijk kost die grootte etc 15 mille extra. Daar kan je inderdaad veel opties voor kopen. Of een leuke boodschappenkar voor erbij (rijk uitgeruste polo oid).

Je kan een 1 ook met een 3 gaan vergelijken, als je de ruimte toch niet nodig hebt. Kan je nog meer opties kopen.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Misschien is dit een optie voor je,33lgpxx.jpg

Maar zonder gekheid, ja als je Meer ruimte nodig hebt is de 5 natuurlijk een betere optie.

En het rijd ook wel iets lekkerder voor de grote afstanden.ik heb alles inmiddels al gereden 1,3,5,7, x1.

Als het kon zou ik voor de privé kilometers graag een vijf met flinke motor willen hebben.

Dus ik ben zeker niet pro 3, maar economisch gezien was het een betere optie dan een vijf.

Link naar reactie
  • Administrator

Als je een strak interieur hebt en nog wat kredietruimte over, dan past het perfect!

En zo is het maar niet!

Link naar reactie

Handig is nou niet bepaald een criterium bij dit soort dingen. Dat ding is nogal fors, terwijl ie een inhoud heeft van 100 liter (nogal weinig voor een koelkast). Als je een handige koelkast wilt, kom je sowieso niet bij deze uit.

Je hebt zeker ook een Z gekocht, omdat ie zo lekker praktisch is? :P

Link naar reactie

Je hebt zeker ook een Z gekocht, omdat ie zo lekker praktisch is? :P

Inderdaad Jeroen.

Onze platte kar is een zeer handig wagentje,

je kunt er bijvoorbeeld overal mee onderdoor,

je hoeft, met maar twee stoelen, geen schoonmoeders of iets dergelijks mee te nemen.

je hebt voldoende ruimte voor twee weken vakantie met twee personen.

en het dak kan nog open ook!

Dus,...... zeer praktisch ja.

• Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in