Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Ach kom nou toch. Ten eerste gaat dit om een bericht van de grootste zielige roddelkrant van Nederland, ten tweede zijn die regels zo hysterisch streng, het moet zowat zo steriel zijn dat je er kunt opereren, ik durf te wedden dat de gemiddelde particuliere keuken 10 keer smeriger is. Deze krant wil zo veel mogelijk verontwaardiging opwekken, zodat je bij ieder bericht denkt: nou, wat een schandaal, dat kan toch niet? En zo vaart de verkoop er wel bij.

Link naar reactie
  • Administrator

Joh, dan doen we toch gewoon linken naar het AD ;)

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3447303/2013/05/25/Keukens-van-de-Chinees-vaak-vies.dhtml

het is trouwens nav een onderzoek van RTL, met de feiten van de Keuringsdienst van Waren. Het is ook niet voor niets dat Rob Geus vrijwel nooit een Chinese keuken in mag. Daarnaast weet ik van een kennis die ooit in een Chinees restaurant werkte, dat de bami die niet werd opgegeten, zo weer in de pan werd gegooid, net als een cafetaria de frietjes altijd weer even in de olie terugmikt...

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

net als een cafetaria de frietjes altijd weer even in de olie terugmikt...

:blink::nono: BIJNA alle cafetaria's. (en cafetaria's bakken de snacks/frietjes niet in olie maar in frituurvet,in olie bakken ze oliebollen)

Link naar reactie

Ok nou ik heb zelden gehoord van mensen die ziek werden van eten/afhaal bij de chinees. Maar nu komen vast de verjaardagsverhalen van de nicht van een buurman wiens tante ooit heeft gehoord van de dochter van haar moeder's vriendin die een keer ziek werd. Nou het zal wel. De komkommertijd is al begonnen....

Link naar reactie
  • Administrator

:blink::nono: BIJNA alle cafetaria's. (en cafetaria's bakken de snacks/frietjes niet in olie maar in frituurvet,in olie bakken ze oliebollen)

Hahaha, bijna alle cafetaria's dan. En soms lijkt het net olie wat ze in het frituur hebben zitten :lol:

Link naar reactie

Ok nou ik heb zelden ........ komkommertijd is al begonnen....

X 2

Ik heb een vriend en diens zwager van z'n schoonmoeder was blind en ze hebben 'm bij P..rl een zonnebril verkocht. Echt waar. En die blinde man had het pas een jaar later door. Toen die ging klagen bij P..rl hebben ze hem verteld dat hij de garantie voorwaarden had moeten doorlezen. Echt waar. Toen die bleef klagen hebben ze 'm een tegoed bon voor lenzen gegeven. Echt waar. Stond in de braille krant. etc. etc.

Link naar reactie

Hahaha, bijna alle cafetaria's dan.

Een kennis van een vriend zn broer zn vrouw zei dat ze bij Bistro/Grandcafe/Brasserie het Bikkeltje in Berghem ........

Link naar reactie

Dat mijn zoon zaterdag voor het echhie gaat trouwen, super trots......

Link naar reactie
  • Administrator

Dat het complete cabriodak (op het ruitje na) wat ik net in Münster heb opgehaald, er nog mooier uitziet dan verwacht! :thumbup:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Dat het complete cabriodak (op het ruitje na) wat ik net in Münster heb opgehaald, er nog mooier uitziet dan verwacht! :thumbup:

Zit ie er de volgende week op?
Link naar reactie
  • Administrator

Nee, moet eerst nog een achterruitje in. Ik heb er nog ergens 1 liggen die ik wil gaan polijsten, eens kijken of dat werkt. Dan er rustig inzetten en dan een keer bij schoonpa onder de carport de boel overzetten. Geen haast, ik heb er in elk geval 1 en die wil ik nu ook het liefst eigenlijk wel elektrisch hebben, dus misschien moeten we ook maar eens naar die onderdelen op zoek op eBay :lol:

Link naar reactie
Gast gsusivo

Nee Rob...was een test van de Z4 35iS zonder opponenten. Op het einde van de test werd bovenstaande conclusie getrokken.

(Mx5 werd ook geroemd in diezelfde zin).

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in