Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

@m3tje: kan me voorstellen dat je er zo over oordeelt, maar mocht dat een troost voor je zijn: ik heb van zeer dichtbij meegemaakt wat het verlies van een kind betekent. Dus... wijze les van vandaag: oordeel niet op basis van wat je ziet want er is genoeg wat je niet ziet.

Link naar reactie

@m3tje: kan me voorstellen dat je er zo over oordeelt, maar mocht dat een troost voor je zijn: ik heb van zeer dichtbij meegemaakt wat het verlies van een kind betekent. Dus... wijze les van vandaag: oordeel niet op basis van wat je ziet want er is genoeg wat je niet ziet.

Nadia, ik kan alleen oordelen op basis van wat ik in de krant heb gelezen, over die andere zaak van het maasmeisje weet ik helaas wel hoe het zat en geloof me, daar heeft de hulpverlening( jeugdzorg en GGZ) echt gefaald,

Van een kennis die bij jeugd/ zeden werkt hoor ik ook alleen maar dat ze altijd achter de feiten aan moeten lopen.

Link naar reactie
  • Administrator

Dat het toch wel erg gaaf is om concertfoto's te mogen maken, helemaal als je van een desbetreffend bandlid complimenten krijgt over je werk :blush:

Link naar reactie
  • Administrator

Neuh, just for fun. Had een fotopas voor Ribs & Blues, 10cc en level 42 daar gefotografeerd.

1 juni mag ik Status Quo en Chic doen :)

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Dat autoweek een roadtest heeft van de M6 serie grand coupe, de Z4 en een 8 paginas special heeft over 50 jaar 911. met allemaal wijzigings details die je op dit forum eigenlijk niet wil weten

Voor elk wat wils dus :lol:

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
  • Administrator

Dat hij de hele dag een all access pas om z'n nek heeft hangen en je die schaterlach van hem gedurende de hele dag uit elke tent hoort komen :lol:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

^Je bedoelt zeker Cabriocentrum Nederland uit Vaassen,

Cabrioland daarentegen is gevestigd in Den Haag. Die verkopen ook aardig wat Z-tjes.

Link naar reactie
  • Administrator

Dat ik toch wel heel erg blij ben dat ik de Europatour voor dit jaar NIET in juni heb gepland... :blink:

http://nos.nl/video/510821-giro-2013-nibali-toont-kracht.html

Maar goed, alle sneeuw die nu in de Dolomieten valt, kan in september in elk geval niet meer vallen :lachen:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in