Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Ze had eerste kunnen worden, als ze echt onder gescheten werd op het podium :lachen:

Hahaa, die Ruud

Birds shitting off the rooftops

bird_poop.jpg

aangepast door coot
Link naar reactie
  • Administrator

Deze foto was de reden van de opmerking Marco, maar ja jij hebt geen FB dan mis je wat ;)

imagegltc.jpg

Link naar reactie

Dat is overal zo Sander, ook al heb jij m vast.

Zet maar eens een programma op wat ze niks vindt,

binnen 3 minuten ben je het gemauw er over zo zat dat je gewoon weer terug zapt. :lachen:

• Like 1
Link naar reactie

^^ die foto van die hond is hier in Nijmegen een hot item.

Gewoon een schoft, ook maar in een bodybag stoppen en van de brienoord brug aflazeren....

Sorry voor het ongenuanceerde....

Link naar reactie

Dat is overal zo Sander, ook al heb jij m vast.

Zet maar eens een programma op wat ze niks vindt,

nah valt hier mee,meestal gaat de koptelefoon dan op en word er iets anders bekeken door het meisje.....de tv en audio is namelijk allemaal van mij :punk:

Link naar reactie

Dat het vandaag niet meezat qua kleding. :blink:

Ik had me aangekleed, buk me om m'n schoenen te pakken... scheur in m'n broek. Versleten, kan gebeuren. Pak een andere broek, voel eens hoe het daarmee is en ga zo met m'n vinger er doorheen. Ook versleten. Dat was broek twee. Broek drie aangedaan. Daar was op zich niks mis mee, alleen pasten m'n sokken daar absoluut niet bij. Ander paar sokken gepakt en ja hoor... bij het aandoen trek ik daar ook een gat in.

Eindscore voor vandaag: twee broeken en een paar sokken naar de gallemiezen.

Link naar reactie

We leven mee met alle nabestaanden!

Dat je zelf er een einde aan maakt is tot daar aan toe maar neem dan geen andere mensen mee, zeker je eigen kinderen niet!

Link naar reactie

ik denk dat je dan behoorlijk klem moet zitten,wij hebben kennissen gehad waarvan de man ook zichzelf van het leven beroofde er waren problemen dat wisten wij maar dat het zo hoog zat was vooruit niet duidelijk.

wij vermoeden dat er naar hem gedreigd is in de trant van ,dan zie je de kinderen nooit meer, of iets dergelijks wij denken dat hij daar niet mee om kon gaan en......

het was iig een behoorlijk bijzondere situatie.

Link naar reactie
  • Administrator

Mensen blijven onberekenbaar, man, vrouw, jong, oud... maakt niet uit. Als er ergens een draadje bovenin knapt, zijn wij tot rare dingen in staat. Kijk eens rond als je op straat loopt, wat je op het journaal voorbij ziet komen...

Link naar reactie

Deze meneer heeft met het doden van zijn kinderen denk ik zijn vrouw willen treffen, en door ze te verstoppen geprobeerd veel aandacht te krijgen, nou dat is em zeker gelukt.

Elk normaal mens lopen de rillingen over zijn rug bij dit verhaal, begreep wel dat hij op de lijst stond gehoord te worden over mishandeling van zijn eigen kinderen.

Misschien dat daar maar eens iets moet verbeteren,

Een paar jaar geleden met het maasmeisje rowanda rikkers is het ook zo gegaan, gezin was bekend in de hulpverlening, alle seinen op rood en niemand greep in?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in