Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Dit was langs de snelweg. Helaas, op de binnenweg was het her en der ook al 1.72. Prijzen verschillen overigens sterk per pomp. Je kan goedkoper tanken. Bij entree Firenze staan er een stuk of 8 direct naast elkaar met allemaal verschillende prijzen. Het blijft een prettige chaos in Italië. Links inhalen, rechts inhalen. Snelheidslimieten doet men veelal niet aan. Heeft iemand overigens wel eens een snelheidsboete uit Italië of Oostenrijk op de mat gehad?

Link naar reactie
  • Administrator

Het blijft een prettige chaos in Italië. Link inhalen, rechts inhalen. Snelheidslimieten doet men veelal niet aan. Heeft iemand overigens wel een snelheidsboete uit Italië of Oostenrijk op de mat gehad?

Vergeet ook vooral niet met je hand op de claxon te rijden...

Snelheidboete uit Italie niet, parkeerboete wel. En die MOET je betalen kan ik je vertellen <_<

Link naar reactie
  • Administrator

Nee, ik weet zeker dat ze mij vorig jaar in Oostenrijk gelaserd hebben met een veel te hoge snelheid, geluklig nooit meer wat van gehoord!

Totdat je weer een keer in Oostenrijk komt. Met hetzelfde kenteken, dat dan weer wel :lol:

Link naar reactie

Ja, toeteren was ik vergeten. En ook je auto beschadigen als ie geparkeerd staat. Die was ik ook vergeten, totdat ik gisteren de Beemer aan het wassen was. Grrrrr, witte auto heeft langs de achterbumper een vette beschadiging gemaakt.

Link naar reactie
  • Administrator
Geplaatst: (aangepast)

Dat een Z3 couperijder z'n rijbewijs voorlopig kwijt is... wie o wie?

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Dat hoef je niet te vermelden hoor, ik had het al gezien dat ie weg was :lachen:

excuses voor het ongemak heer Kroket :blush:

het was even zoeken maar hij staat idd al in zijn eigen topic

aangepast door coot
Link naar reactie
  • Administrator
Geplaatst: (aangepast)

Dat mijn Z3 met 322.000km op de teller er nog niet eens zo beroerd uitziet tov jongere Z3's met véél minder km's... :blink:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Je hoort vaak dat er te weinig agenten zijn en zoveel bureau-werk moeten doen, dat ze te weinig buiten komen.

Dit blijk onjuist.

Zag vanmiddag drie agenten(waterpolitie) in een bootje varen op het Wantij in Dordrecht

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in