Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

• Administrator

Een beetje late reactie maar het blijft een leuke sport !

Ik doe het al 26 jaar, en vele met mij.

Kleiduiven schieten?

Link naar reactie
  • Administrator

Mij is deze advertentie opgevallen:

http://www.snappcar.nl/ (wachten tot Jeffrey en Eric voorbij komen)

Deze Z3 zou je dus ook daadwerkelijk moeten kunnen "lenen":

http://www.snappcar.nl/auto-huren/auto/bmw-z3-roadster/19757c37-3ddb-4149-8575-4c2078382dd4

Maar ik slaag er in ieder geval niet in een timeslot te vinden (kan ook best aan de Ipad liggen)

Link naar reactie
Gast gsusivo

Precies. Gasten die met een koud blok gaan stampen en zo...is me de 50 Euro niet waard.

Maar over mijn exvrouw valt natuurlijk altijd te praten :lol:

aangepast door gsusivo
Link naar reactie

Dat ik bij aanschaf van een z4 35i nog 10k krijg voor de huidige...en dat ik dit eigenlijk wel een prima prijs vind...en tegelijk me dus besef dat dit best wel heel veel afschrijving is over de laatste jaren :sCo_unsure:

Maar goed, je leeft maar 1x :lol:

Link naar reactie

Oh, i did zeker nog niet happened! Ik was gewoon benieuwd of het de moeite waard was omdat ik geen zin heb in marktplaats en wat dan het verschil zou zijn. Ik verwacht op marktplaats niet veel meer dus was dus wat dat betreft wel tevreden over zijn aanbod.

Link naar reactie

Dat ik bij aanschaf van een z4 35i nog 10k krijg voor de huidige...en dat ik dit eigenlijk wel een prima prijs vind...en tegelijk me dus besef dat dit best wel heel veel afschrijving is over de laatste jaren :sCo_unsure:

Maar goed, je leeft maar 1x :lol:

bij wie was dat ivo?

Link naar reactie

Mij is deze advertentie opgevallen:

€ 125 voor 100Km in een Z4 vind ik niet echt " lenen" :wacko:

Daarbij staat er precies hoe vaak hij m verhuurd heeft, handig voor de belastingdienst als hij zijn bijverdienste moet opgeven.

Link naar reactie

Maar huren van een particulier, buiten de best wel hoge prijs om, is altijd gezeik.

Verhuur is een vak waarbij je emotie en verstand moet scheiden.

Als je zuinig bent op je karretje, niet doen!!

Ik zie het dagelijks dat een ander toch anders omgaat met jouw spullen dan hoe je er zelf mee omgaat.

don't be gentle it's a rental geldt nog iets te vaak

Link naar reactie

Dat in Italie, zelfs goedkope ijsjes mooi zijn:

file_zps7b1e3ed6.jpg

Dat ik net zo goed met de Z naar Italië had kunnen gaan. Diesel kost op sommige plekken bijna 1.80, pfffffff :

file_zps9b58f30f.jpg

Dat ze in Italiaanse trucker cafe's wel hele calorie rijke broodjes verkopen: dikke kaasplak met twee schnitzels (burp) :sSic_sick: :

file_zps5d4dde3b.jpg

Link naar reactie
  • Administrator

Dat merkte ik vorig jaar ook ja... heb zelfs ergens toen 2 euro per liter moeten betalen!!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in