Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Dat het heel goed mogelijk is om een witte Iphone4 om te bouwen naar een zwart exemplaar, t'is alleen even zweten met die kleine priegel schroefjes.

Wel met behulp van deze uiterst duidelijke instructie foto's en filmpje.

En nee ik heb geen aandelen, maar wellicht dat er ook l(i)eden zijn die ook iets willen herstellen/vervangen.

Link naar reactie
  • Administrator

Mooi hè, niet elke keer verantwoording te hoeven afleggen als je naast de pot hebt gepiest? :lol:

Mij viel op dat er toch wel 2 interessante projectjes op internet staan waarvan er waarschijnlijk morgen 1 bezocht gaat worden... :rolleyes:

Link naar reactie

Dat mijn wereld er stukken zonniger begint uit te zien zonder vriendin :)

Nu daar ben ik blij mee, hett is niet altijd simpel...ll

Link naar reactie

X 2

Ik ben blij voor je Ivo, Theo heeft gelijk het is niet altijd simpel, maar denk maar zo

geen hand vol, maar.......

en de ware loopt er zeker tussen, nu alleen nog even vinden :lachen:

Link naar reactie
  • Administrator

MAURITS, Monique en Ruud, veel plezier morgen

Thanks gaat lukken.

Toevallig vanmorgen dezelfde foto op FB geplaatst, hebben toch wel dezelfde humor :lachen:

Link naar reactie

Welke bollenroute hebben we het over voor vandaag?

Ben benieuwd want heb gisteren de bollenroute in de Noordoostpolder met een week uitgesteld omdat er nog maar heeeeel weinig te zien was.

Link naar reactie

Mij viel op dat er toch wel 2 interessante projectjes op internet staan waarvan er waarschijnlijk morgen 1 bezocht gaat worden... :rolleyes:

Heb je het nou over mijn Facebook Rob :lol:

Leuk voor je dat het wat beter gaat ! :thumbs_up: Heb alleen de neiging om te vragen: Ondanks of dankzij... :hypocritesmiley:

Dankzij :)

@csi arnt we all??

Dit is wel nog steeds het kappers-autoforum Sander...;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in