Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Dat het rel is in oldtimerland ivm de mrb. Ik denk dat ik egocentrisch gesproken goed weg kom, mg wordt in 2015 40 jaar, tot dan moet ik 120 euri per jaar betalen, moet tie binnen staan en mag ik dec, jan en febr niet rijden met de mg. Diesel en lpg autoos ouder dan 25 jaar zijn het haasje, die gaan het volle pond betalen, kassa.

Einde amerikanen, mercedessen en oude bmw's en voor het z-tje nog maar 26 jaar wachten, dan is tie ook mrb vrij. Nu dat zal ik denk ik niet meer meemaken, dan ben ik 85 hahaha

In iedergeval worden alle turken, marokanen, polen en bulgaren hartelijk bedankt voor de kleine 50.000 ingevoerde mercedessen en andere milieu vervuilende diesels en lpg bakken.

Frans Weekers ook bedankt voor het in de grondboren van een mooie hobby voor veel mensen.

Over tot de orde van de dag, totale schade post 180 euro......

Link naar reactie
  • Administrator

Fleetwood Mac, de marteling, de hel, het jeugdtrauma. :muur::muur::muur:

We schrijven 1988. Het grote opperhoofd van de familie 2.5si / Individual heeft zojuist een splinternieuwe vuurrode Citroen BX 1.4i aangeschaft waar - hoewel toch echt niet voor betaald (er worden geen, ik herhaal geen opties aangeschaft) - wel een radiovoorbereiding inzat. Het opperhoofd heeft twee avonden gesleuteld en er alsnog een heus Philips radio-cassettedeck in gemonteerd. Van zijn lieftallige echtgenote krijgt hij vervolgens een bandje. Of beter: 1 bandje. Fleetwood Mac - de greatest hits. 3 jaar later komt er een nieuwe witte Citroen BX 1.4i Cannes en ja cassettedeck en bandje van Fleetwood Mac verhuizen mee.

Dat ene FleetwoodMac bandje heb ik tussen 1988 en 1996 dus bij ieder tripje in die BX-en gehoord ... Sporten op zaterdag: FleetwoodMac, gezinsuitje: FleetwoodMac, lange familiereis naar het Zuiden: FleetwoodMac (soms 2x het volledige bandje), vakantie heenreis / terugreis: Fleetwood Mac (8 tot 12x het volledige bandje), etc., etc., etc. ... :muur::muur::muur:

Rob, geeft niks: ik vat hun repertoire even voor je samen:

You can go your own wa-ha-ha-hay, go your own way!

Don't stop thinking about tomorroh-how-how, don't stop!

Yesterday's gone, yesterday's go-ho-ho-ho-hon!

Tell me lies, tell me lies, tell me lies, tell me, tell me lie-hie-hie-hie-hies,

Tell me lies, tell me sweet little lies,

Tell me, tell me lie-hie-hie-hies!

Tell me lies!

Link naar reactie
  • Administrator

Looking out for love

Big, big love

Just looking out for love

Big, big love

Looking out for love

Big, big love

Big, big love

Looking out for love

Big, big love

Big, big love

Looking out for love

Big, big love

Big, big love

Looking out for love

Big, big love

Big, big love

Looking out for love

Big, big love

Big, big love

Looking out for love

Big, big love

Big, big love

Looking out for love

Big, big love

Big, big love

Looking out for love

Big, big love

Big, big love

Looking out for love

Big, big love

Big, big love

Link naar reactie
  • Administrator

... autoreversedeck ...

Nee! Dat zou je wel denken, want dan was het nog bijna verklaarbaar, want lekker makkelijk. Maar, dit was gewoon kwade opzet! Het bewuste Fleetwood McBandje werd steeds aan het einde van een kant (op groede gronden) door meneer Philips uitgebraakt en dan volkomen bewust en handmatig uitgenomen, omgedraaid en terug gestoken door het grote gezinsopperhoofd ...

Link naar reactie
  • Administrator
Op 26-4-2013 om 13:55, coot zei:

^ is het later nog goed gekomen in huize 2.5si /Individual ?

Wat denk je zelf? Dit was namelijk niet alles: huize Maurits / Individual staat in het sprankelende Flevoland en de vrouw des huizes kookt sedert 28 jaar vegetarisch. Tel Fleetwood Mac in een Citroen BX daarbij op en wat denk je dat dit samen allemaal met iemands jeugd doet? :schater::schater::schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in