Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Ach wat maakt dat liedje nou uit, de dag zelf hoor ik het toch niet of heb het niet in de gaten haha.

Ga als het weer een beetje mee zit weer lekker op een terras zitten met een biertje.

Link naar reactie

Klopt David wat een flutliedje is dat zeg,

ik heb er een paar gehoord op tv die het he-le-maal geweldig vonden maar dat was of familie, exen

of volk wat afhankelijk is van die sjonnie tuinbank..

Nee dan is DIT nog beter :sSic_toilet:

Link naar reactie

Mij is opgevallen dat de troonswisseling alsnog is afgelast! :o

Troonswisseling uitgesteld

AMSTERDAM - De geplande kroning van Willem-Alexander tot koning van Nederland is voor onbepaalde tijd uitgesteld. De plechtigheden op 30 april in Amsterdam zijn afgelast en ook Koninginnedag gaat niet door. Dat heeft voorzitter Hans Wijers van het Nationaal Comité Inhuldiging zojuist bekend gemaakt.

Bronnen rond het Binnenhof bevestigen de afgelasting. Premier Rutte geeft om 14.00 uur een persconferentie om het onverwachte nieuws nader toe te lichten. Volgens onbevestigde berichten zou Willem-Alexander inmiddels samen met zijn vrouw en kinderen het land hebben verlaten. Getuigen hebben de kroonprins gesignaleerd in de gate voor een vlucht richting Mozambique. Onduidelijk is of het om een tijdelijk of permanent vertrek gaat.

"Ik hoorde hem schelden", vertelt reiziger Aad de Wit, die de kroonprins in de vertrekhal zag lopen. "Ik kan veel hebben. Kritische vragen over mijn opa, gezeik over hoe streng mijn moeder is, bijnamen als Prins Pils, wc-pot werpen en zélfs een puur ceremoniële rol. Maar je kunt ook te ver gaan!", zijn de woorden die De Wit naar eigen zeggen opving.

Waar Willem-Alexander met zijn woorden precies op doelde, is onbekend. Mensen met smaak vermoeden dat de kroonprins refereert aan de première van het speciaal gecomponeerde Koningslied. De Wit: "Ik hoorde de prins nog net schelden: "De W van Stamppot Eten; wat denken ze wel niet?!"" De RVD was niet voor commentaar bereikbaar.

aangepast door Individual
Link naar reactie

Dat je een startmotor niet via de onderkant kunt vervangen.

Dus het spruitstuk mag er binnenkort weer af. :(Nu eerst weer tijd zien te vinden voor die rotklus.

Wordt een dag fulltime klussen!

Link naar reactie

Je kan er toch niet goed bij?

Je moet gewoon het klussen zien als hobby; dan is het ook niet meer vervelend ;)

En als vrijgezel heb je nu toch weer voldoende tijd :lol:

Link naar reactie

Stond altijd te klooien met tuinslang uitrollen + emmertje/spons om de auto te wassen.

Na afloop altijd kringen van kalk op de lak..

Tegenwoordig naar de wasbox.

Voor 2 euro in 2 minuten even snel met hogedrukspuit+shampoo de auto helemaal natmaken/inweken en wielen schoonspuiten. (ca. 1/2 minuut)

Overschakelen maar borstel +vloeibare wax.= dus 1 1/2 minuut.

0,5 euro er in en de auto bespuiten met wax en osmose (gedemineraliseerd) water. = 1/2 minuut.

Niet na spuiten (vlgs mij spoel de dan de wax er weer af)

Resultaat:

In 3 minuten de auto weer schoon en glanzend!!

(ps voor de pasen, de auto in goed in de Mequirwax gezet)

Link naar reactie

Dat ik de startmotor erin heb zitten: via de onderkant/bovenkant. 4 uur mee bezig geweest met 2 man. Komende week verder...eerst nog op zoek naar de functie van een bepaalde slang! Hopen dat hij dan wel start..

Link naar reactie

Henk... voor dat geld kun je hier in t Oosten wel 2 auto's wassen.

Ja en een zak aardappelen kost daar ook niet zoveel :lol: .

Het is meer de "sport" dat je "gedwongen" wordt om je auto heel snel te wassen.

Link naar reactie

Mij viel het nieuwe "Koningslied" op ....wat een ontiegelijke bagger is dat zeg....en dat zouden we dan met zn allen moet meezingen die dag om 20:00 .... :sSic_sick::sSic_sick:

Dat Davids Z3 een vooruitziende blik heeft :clapping:

Koningslied is EXIT

aangepast door coot
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in