Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Dat er een paar mensen (waaronder ik :-). niets beter te doen heeft dan de hele dag rond te hangen op het forum, we noemen geen namen.......

Link naar reactie
  • Administrator

max trekgewicht is geen hol denk ik, ...

x 2. Ik denk dat je voor kamperen anders dan met een tent met de Z4 toch eerder op zoek moet naar zoiets:

Luxury-caravan-with-Mercedes-SLK-1.jpg

Link naar reactie

Maar gelukkig is daar Mark "Tsjakka" Rutte nog, die mensen aanspoort om geld uit te geven.

Ja knap he, (not :wacko: )

Eerst de hele economie naar de knoppen bezuinigen en dan roepen dat je ook je laatste spaarcentjes nog op moet maken :nono::TFR11C0:

aangepast door coot
Link naar reactie
  • Administrator

[gooit knuppel in hoenderhok] ^ ... of dan aan een babyboomer die nu jouw pensioen opeet en wiens zorg jij straks ook nog mag betalen ... :lachen:[/gooit knuppel in hoenderhok]

Link naar reactie

[gooit knuppel in hoenderhok] ^ ... of dan aan een babyboomer die nu jouw pensioen opeet en wiens zorg jij straks ook nog mag betalen ... :lachen:[/gooit knuppel in hoenderhok]

[gooit nog wat extra olie op het vuur] .... die babyboomer is niet het probleem die heeft ook betaald,

maar wat hier allemaal de pot loopt te plunderen zonder eigen bijdrage is meer een dingetje. [/loopt hard naar de brandblusser]

Link naar reactie

Volgend weekend doe ik mee aan het tulpenfestival met de bollenroute in de Noordoostpolder maar ben bang dat er nog geen tulp o.i.d. te zien zijn. Alleen maar bollen denk ik zoals de route al zegt ;-(

Link naar reactie
  • Administrator

Volgend weekend .. tulpenfestival ... Noordoostpolder

Ik wil je niet verder ontmoedigen, maar afgelopen zondag was daar inderdaad nog geen tulp te zien ... :(

Ze raden je hier overigens ook expliciet af om de route de eerste week al te rijden: http://www.stepnop.nl/Tulpenfestival

Link naar reactie

Volgend weekend doe ik mee aan het tulpenfestival met de bollenroute in de Noordoostpolder maar ben bang dat er nog geen tulp o.i.d. te zien zijn. Alleen maar bollen denk ik zoals de route al zegt ;-(

Heb jij niet een paar jar geleden aan een bollenroute meegedaan (in juli of zo), toen er ook geen bol (meer) te zien was?

Link naar reactie

Klopt Henk dat was met de Z3Club toen het eigenlijk de stengell en bollenroute moest heten.

De organisatie had die rit veel te laat gepland waardoor en ook niets meer te zien was enkel de steeltjes stonden er nog!

En nu dit Tulpenfestival komt weer te vroeg door het weer waardoor er nog niets uit is.

Het zit niet echt mee ;-(

Ga zelf wel de Bollenroute een keer rijden wanneer allles WEL in bloei staat en te zien is ;-)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in