Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Dat ik mijn scheiding financieel relatief gunstig heb kunnen regelen...

Mijn zzz is veilig gesteld... :clapping:

Heb ik wat gemist Ivo???

Een tijdje terug zei je dat je ging trouwen en nu hoor ik je alleen maar over scheiden :blink:

Link naar reactie

ff voor de duidelijkheid....

Dat

Bron KNAC, vanmiddag......

Het voorstel van de alliantie om de leeftijdsgrens voor benzineauto’s per 1 januari 2014 te verhogen naar 30 jaar en die voor diesel- en LPG-auto’s naar 40 jaar is door Weekers afgewezen. Hij wil aanvullend de dan nog vrijgestelde voertuigen belasten met een kwarttarief motorrijtuigenbelasting danwel via een dagenkaart. Daarnaast wil hij klassieke motoren en vrachtauto’s belasten, terwijl de alliantie de huidige regelingen voor deze voertuigen in stand wil houden. De alliantie maakt zich ernstig zorgen over de schade, die door bezitters, handelaars en restaurateurs van klassiekers wordt geleden. Internationaal geldt een fiscale leeftijdsgrens van 30 jaar voor oldtimers.

Het voorstel van de alliantie betekent een directe verbetering voor milieu en leefomgeving en zorgt voor aanzienlijk meer MRB-inkomsten. Daarnaast is het voorstel conform de wens van de Tweede Kamer om het dagelijks gebruik van de oldtimer te ontmoedi...gen, maar de MRB-vrijstelling in stand te houden voor mensen die de oldtimer hobbymatig gebruiken.

einde citaat nieuwsbrief KNAC

Dat wordt dus betalen, of kwart tarief van de huidige WB (voor mijn MG) ergens rond de 15 euro p/mnd of een dagen kaart. Kortom weer gezeur, het is Weekers alleen te doen om geld en onze hobby om erfgoed rijdens te houden is niet INTERRESSANT.....
Link naar reactie

Heb ik wat gemist Ivo???

Hele feest gaat niet door Marco...zou inderdaad gaan trouwen. :rant:

Mja vrouwen: je kunt beter kippen houwen...

aangepast door gsusivo
Link naar reactie

Ach, je moet maar zo denken :

Wat is het verschil tussen een vrouw en een batterij? Een batterij heeft ten minste één positieve kant. :lol:

Overigens wil ik niet beweren dat vrouwen geen karakter hebben,

ze hebben er zelfs meerdere :lachen:

Link naar reactie

Das waar Ferry, maar samenwonen is ongeveer hetzelfde hè.

En als het dan toch zo moet zijn, is dit wel de beste oplossing

ik bedoel dus scheiden voordat je gaat trouwen, dat scheelt een hele hoop gezeik en geld voor beiden :sleep:

Link naar reactie
  • Administrator

Het gevoel van de zon vol op je gezicht en de wind door je haren met 160 km/h is mij aanzienlijk meer waard dan een perfecte haardos ja ;)

Link naar reactie

Klopt een kouwe kop, en bij het stoplicht brand de zon behoorlijk in op mijn kale dakkie.

Dus een pet op, en wat doen jullie dan met de herrie?

De Maastunnel met opendak = oorproppen, sjezus het is net of de wereld vergaat.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in