Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Ivo,

ik weet wel dat het niet makkelijk is, maar neem het rustig zoals het komt en solliciteer misschien ook al eens ergens anders, aan

een reorganisatie kun je toch niets doen.

veel sterkte

gr

Link naar reactie

tip voor Ivo: laat je informeren door het uwv, kijk op www.werk.nl daar is ook veel (betrouwbare) informatie te vinden en ook op de sites van vakbonden. er staan hier in dit topic een boel dingen / beweringen / aannames die niet kloppen over wat een werkgever wel of niet mag / kan of moet. als werknemer heb je ook een verantwoordelijkheid, namelijk zelf zorgen dat je goed geinformeerd bent / je rechten kent en ook zelf actief en aantoonbaar werken aan je herstel. daar zal het uwv of een rechter ook naar kijken, mocht het zover komen. en nog een tip: wees altijd voorzichtig met wat je over je werkgever op internet zet, er zijn legio voorbeelden van mensen die hiermee in de problemen zijn gekomen. kortom wees verstandig en neem het heft zoveel mogelijk zelf in handen.

Link naar reactie

Vandaag voor de 1ste maal opa en oma geworden( en of we trots zijn)

een flinke meid, 48 cm en 3,065 kg - Alixe

met mama en baby alles ok

20130328204411.jpg

gr Eddy

aangepast door rscl
Link naar reactie

@Ivo: Impliceer je hier nu mee dat je al bent ontslagen? :blink:

Nee, ik ben aan het wachten op het sociaal plan. Heb met HR contact gehad en mijn situatie uitgelegd en aangeboden om mijn 'leidinggevende' functie in te leveren met behoud van salaris. Doen ze echter niks mee. Ik ben ziek en ben van mening dat ik onredelijk benadeeld ga worden. Ik kan niet solliciteren op mijn eigen functie, want ben momenteel arbeidsongeschikt. Daarbij: zou jij iemand (terug)aannemen die momenteel overspannen is? Inderdaad, dacht het ook.

Daarbij kan ikzelf alleen mijn contract ontbinden door het sociaal plan te accepteren of de kantonrechter. Dat eerste ga ik sowieso niet doen. Ik hoop dat er in het plan een hardheidsclausule is opgenomen want dan kan ik mijn ontslag aanvechten (ivm billijkheid) zodat er een individuele regeling getroffen kan worden.

Het staat echter als een paal boven water dat ik de keien opga. Dus mochten er nog mensen een baan in de aanbieding hebben... ;)

aangepast door gsusivo
Link naar reactie

Dat "The Passion" ieder jaar beter wordt. :clapping:

Helemaal mee eens, ik heb genoten, weer beter dan vorig jaar met name Anita Meyer...... Dvd maar bestellen.....

aangepast door pampus
Link naar reactie
  • Administrator
Daarbij: zou jij iemand (terug)aannemen die momenteel overspannen is?

Daarvoor ken ik jouw situatie niet goed. Sterker, ik las het gisteren of eergisteren pas, was mij niet bekend (of heb er eerder overheen gelezen).

Burnout? Zeer zeker ja!

Overspannen? Dat zou ik laten afhangen van de reden en situatie waardoor iemand overspannen is geraakt.

Kan je niets anders dan succes wensen en laat je niet piepelen. Schakel te allen tijde een advocaat in, ook al heb je geen rechtsbijstand. Je zou ook de wetswinkel kunnen raadplegen.

Link naar reactie

Het staat echter als een paal boven water dat ik de keien opga. Dus mochten er nog mensen een baan in de aanbieding hebben... ;)

He Ivo dat klinkt allemaal niet fijn. Uiteindelijk heb ik ook min of meer gedwongen mijn baan moeten verlaten op 55+, heb wel een aardige regeling gehad en eigenlijk wilde ik al weg, was er wel klaar mee en had een beetje gespaard.

Nu heel veel succes en sterkte en jammergenoeg heb ik geen baan voor je. Als het meezit haal ik over 6 jaar m'n pensioen en dan zien we wel weer verder, nogmaals sterkte.....

Link naar reactie

Ja apart, ik heb alleen maar citeren gedaan, sorry niks bewusts.....geintje administrator ???

Geprobeerd te wijzigen, zie edit, niet gelukt,hmmm errug apart en niet de bedoeling......

aangepast door pampus
Link naar reactie

DVD is gratis Theo, alleen moet je wel akkoord gaan dat een EO medewerker je eenmaal belt

dus Irene haar 06 nummer maar opgegeven :lachen:

Who the f€ck is Irene ? En nu zonder (l)

Nee hoor de l wordt er automatisch tussen gezet, zeeeeeer apart....

aangepast door pampus
Link naar reactie

Het is gekomen nadat ik deze slaapkamerfoto van Herr Kwekkieboom geplaatst heb :lachen: :lachen:

8594182901_37ae2006b5_m.jpg

Maar maak je er niet druk om, mij boeit het al helemaal niks, ik kan er wel om lachen.

o ja Theo, Irene is mijn vriendin

aangepast door coot
Link naar reactie
  • Administrator

Ja apart, ik heb alleen maar citeren gedaan, sorry niks bewusts.....geintje administrator ???

Ja

cloot???

weer die >>>>>

Nee, ik had je slimmer ingeschat

:lachen:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in