Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, 2.5si zei:

...Insignia was dus een van de meest unieke XJ-40s aanwezig?

Als je de preproductiemodellen, de laatste XJ40 ooit gebouwd, de XJR's en de twee long wheelbase Insignia's niet meetelt: dan wel, ja. :blink:

Je auto als onderdeel van het staatsieportret maakt zo'n event extra bijzonder...

360.jpg

096AC07E-5BDB-4484-83F1-50BB224659A3_zps

vlnr: winnaar van het concours d'élégance, een Insignia Majestic (maar 2 Jags gebouwd in deze kleur) met 12.000 mijl op de teller, de 'costs no objective' gerestaureerde XJ40 persauto (de restaurateur, David Marks,  heeft een XK140 verkocht om de klus te financieren :blink:) die er 30 jaar geleden óók bij was en onze pride & joy...

14 uren geleden, pimgmx zei:

...foto's volgen later...

Niks beter dan een grauwe zondagochtend om dat te doen...

Het hele album vind je hier, hieronder wat highlights met nadruk op 'made in Munich':

29445744885_bdc918750b_c.jpg

'Batmobile' met Prinz Ludwig von Bayern aan het stuur

29411458246_5a1c9b96e6_c.jpg

Evenveel lol voor chauffeurs als voor 't publiek

29337508512_064291853a_c.jpg

Waarom één batmobile als je er ook meer kunt uitnodigen?

29337507652_1beea6bf18_c.jpg

Fire in the hole!

29411383986_d984d4e313_c.jpg

Jan Lammers krijgt erepenning van de Gemeente Zandvoort

29411383306_33ecb9113c_c.jpg

Rijtje BMW-beroemdheden...

29157351960_61a838821e_c.jpg

Interview met Adrian van Hoydonk

29337474372_f7fc51598a_c.jpg

Speciaal voor Ruud: een Ford Capri RS Mixed Grill special... :sFun_whistle:

29411364926_c2bafeb4d9_c.jpg

De verbijsterend lange Hotchkiss, een vooroorlogs monster...

aangepast door pimgmx
Link naar reactie

Vandaag helaas zonder mijn speeltje Z3M roadster naar Cars and Coffee gegaan , Hij wilde niet meer starten net voor vertrek. Dan maar met de  BMW van mijn vrouw naar dit fantastische evenement geweest . (helaas later aangekomen dan gepland en zo wat extra file op gelopen en het was razend druk)

Veel Power , moois en ook diverse Z3,,Z4 gezien maar de mooiste was toch wel weer als (Z3 M liefhebber) een originele Nederlandse Z3M roadster zwart met rood-zwart   leder  kenteken  RZ-DZ-58 uit 1997 wellicht een Z3 forum lid  .(nr 12 van de nog overgebleven Nederlandse Z3M's op mijn lijstje)

Wel van hem een foto gemaakt van zijn originele onderhoud boekje Z3   bestel nummer   .                  daar was ik naar opzoek.. 

De oorzaak van het niet meer starten van mijn auto zal ik nog moeten uitzoeken. Start motor draait , accu geladen maar de auto slaat niet meer aan. Was nog wel netjes mijn garage uit gereden , kapje geopend  alles in gereedheid gebracht voor vertrek . Maar sloeg aan en vrijwel gelijk weer uit en daarna wilde hij niet meer aanslaan. Wellicht een zekering , relais  of iets degelijks . Dat zal ik nog wel moeten uitzoeken. Wellicht tips van ervaring deskundigen . Want het zal wel eens vaker zijn gebeurt bij forum leden en scheelt weer tijd met zoeken als er wat hints worden gegeven.

IMG_9697-e1473520275149.jpg

aangepast door MNZ3M
Link naar reactie
Op 10 september 2016 om 20:59, MNZ3M zei:

Vandaag helaas zonder mijn speeltje Z3M roadster naar Cars and Coffee gegaan , Hij wilde niet meer starten net voor vertrek. 

De oorzaak zal ik nog moeten uitzoeken.

Gebruik even de zoekfunctie, of plaats je probleempje in het juiste topic

Link naar reactie

Gedurende een 2 uur durende fietstocht door de Biesbosch kwamen we ca 100 (Honderd!) Belgische MX5 tegen.

Wij reden tegen hun rij richting in en het verschil tussen de eerste en laatste was minstens 1,5 uur. 

Even gegoogeld en idd., de Belgische MX5 club organiseerde dat evenement is het Land van Maas en Waal

Link naar reactie

Dat net als bij m,n vorige Z  de kleppendekselpakking het rond de 130 K  begeven heeft (zweten op het hitteschild met een naar geurtje als gevolg)  meerdere mensen ervaring ? En dan met name rond deze km.stand?

Link naar reactie
1 uur geleden, 2.5si zei:

Ruik je dat vervelende geurtje vervolgens altijd, of alleen onder bepaalde omstandigheden?

Ik rook het bij het stallen van de Z in de garage, niet tijdens het rijden.

Link naar reactie

... dat er tijdens de 'British Day' van Jochen Arden ook wat Beierse dissidenten tussengeslopen waren... :rolleyes:

29838642601_86578a3fee_c.jpg

Leuk dagje uit, met tussen de 150-200 stuks blik. Een originele AC Ace, wat C/D/E/F-types voor de alfabetsoep en een ridicule Lola tracktool (800kg/635pk/860Nm) die 'gewoon' op de weg gereden wordt. Nice!

Meer plaatjes bij het praatje vind je door te klikken op het plaatje hieronder: 

aangepast door pimgmx
  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in