Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Op 11-6-2016 om 16:03, Spuiter zei:

Robbert en Maurits bedankt voor de tips.

Ik heb de originele kleur weer terug wat ik in eerste instantie niet verwacht had, het was toch een soort aanslag .

Met wat polijst pasta en een poets machientje verdween het als sneeuw voor de zon. :thumbup:

Lijkt me ook logisch. RVS is (net als koper en zilver) een metaal (legering). Als je de buitenste oxidatielaag weghaalt, krijg je altijd de originele kleur weer te zien

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

Ja of volkswagen. Het is in ieder geval een kop van een vr6 motor. Dus een VAG auto iig.

Zo hoort het er uit te zien:

1cilinderkop.jpg

(de mijne na 120dkm oid.)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

ja had al gezien dat het een VR blok was ( de schuine bougie openingen verraden hem :P ), maar dacht gelezen te hebben dat het echt een audi betrof. jouwe ziet er overdadig schoon uit ( of lijkt dat maar op de foto? ) normaal zie je iets meer glans nog van de olie toch ? 

Link naar reactie

Ja het zou best een audi kunnen zijn. De tt 3.2 bijv (ook vr6 motor)

Die van mij is idd redelijk schoon. Meestal begint de eerste bruine aanslag aan de voorkant van de vanos.

Dan gaan ze er zo uitzien:

20130605-193036.jpg

En vanaf daar verder natuurlijk.

aangepast door GuidoK
  • Like 1
Link naar reactie

Een vreemde eend in de bijt hierzo, tussen al die Bentley's Ferrari's en Porsche's.

Ik zie liever een Porsche GT3 RS (persoonlijk)

Hij of zij moet wel op tijd die vogelstront van de lak afhalen voordat het er in trekt!

mc laren 2.jpg

mc laren 1.jpg

aangepast door Veloce
Link naar reactie

Als je ziet waar ze mee werken, dan is dat toch zeker indrukwekkend te noemen. Wat voort kan komen uit zo'n landbouwtrekkers gebeuren. Er wordt niet met het minste materiaal gewerkt.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Mij is opgevallen vandaag dat Z rijders in het buitenland geen van allen terugzwaaien:(

1500 km getourd dwars door de eifel, paltz, zwarte woud , alpen en dolomieten maar geeneen!

wel veel bekijks met de oranje bolide, dat dan weer wel :cool:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in