Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Mijn kofferbak moet binnenkort even nagekeken worden/waterdicht gemaakt worden.

Er komt van 2 kanten water in: aan de rechterkant via de pakkingen van het achterlicht, aan de linkerkant via het binnenscherm.

De vorige eigenaar heeft de antenne verwijderd en er een ander scherm op gezet, maar het gat aan de binnenkant niet dicht gemaakt.

Heb inmiddels de hele kofferbak gestript om te kijken waar het lekt :lol:

Je snapt nu vast waarom ik hem pas in juni ga gebruiken :lachen:

Link naar reactie
  • Administrator

en het in juni flink regent

Is toch niet te hopen anders valt de Limborit in het water :(

Link naar reactie

Dat m'n wagenpark misschien wordt uitgebreid, morgen ga ik kijken of ik de nieuwe patiënt in mijn praktijk wil toelaten :sFun_whistle:

En nee, het is (nog) niet zo erg met me gesteld dat ik actief op zoek was, dit kwam via-via op m'n pad...

KADAMILERBADGE%201.jpg

Link naar reactie
E-type

Niet met mijn geluk in de Staatsloterij!

De potentiële patient is een soortgenoot (en als alles klopt bijna een jaargenoot) van 'het project', maar dan met een ´D´ op de neus. Én notenhouten picknicktafeltjes achterin... :punk:

´t Lijkt me wel handig er één te kunnen rijden terwijl de ander opgeknapt wordt :)

Dan alleen nog een krantenwijk voor de wegenbelasting...

aangepast door pimgmx
Link naar reactie
  • Administrator

Dan alleen nog een krantenwijk voor de wegenbelasting...

Eentje maar :lachen:

Ben benieuwd succes morgen

Link naar reactie
Eentje maar

Daar zeg je wat...

M'n nachtbaantje bij the Golden Arches voor de brandstof zet ook al weinig zoden aan de dijk <_<

Er komt een Daimler aan

Mompelt iets over beren, schieten en huiden...

Ik ga alleen KIJKEN, jongens!

Éérst van m'n daily af (of zicht hebben op een spoedig afscheid) vóór er nieuw blik komt, dat alles volgens het alom bekende adagium 'Three plus one is a crowd'. :)

Link naar reactie

Pim, jij weet net zo goed als ik dat jij niet voor nop morgen gaat kijken :) .

Wat moet die 1 serie gaan opbrengen?

Heb eventueel wel interesse...als jij interesse hebt in een Citroen C2 VTR met LPG installatie en 70k op de teller.

Link naar reactie
Wat moet die 1 serie gaan opbrengen?

Weet ik niet en interesseert me niet :)

Gaat terug naar de leasemaatschappij....

anders pur of kit

Ervaring met je haaienneuzen, Rob? Ik heb al een paar liter PUR uit 'project 1' mogen peuteren, dat vind ik wel weer even voldoende...

Ik houd jullie op de hoogte, en als het nodig is bouw ik wel een collecte in tijdens de Limborit (of vraag ik een onvrijwillige bijdrage voor de TT-files :lachen:)

Link naar reactie

Dat het jaren 80 week op radio 2 is :guitar:

ja niet verkeerd, tv uit en lekker luisteren.......

Link naar reactie

Dat het in rotterdam sneeuwt, nu was mijn humeur al minder maar IK VIND HET ZAT zo, kom op het moet lente worden !!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in