Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Filmpjes waren nog leuk, studio presentatie tenenkrommend, vooral Evans, die dacht met schreeuwen leuker te zijn. Piepstemmetje, slecht gekleed, te kort T shirt waardoor zelfs een blote buik zichtbaar werd. Bahbah......

De tongue in cheek humor was ver te zoeken.

Link naar reactie
48 minuten geleden, BMW-Z-CSi zei:

Ik moet 'm nog kijken... 't is dus niet wat? :sCo_unsure:

Ik vond het best oke :) moet ff wennen aan de presentatie nieuwe stijl, en het is mij duidelijk dat ze zelf ook een beetje zoekende zijn welke elementen uit het oude topgear ze wel en niet wilden "reclyclen". 

Duidelijk dat de films en opnames nog steeds van hetzelfde (hoge) niveau zijn, mooie plaatjes, prachtige close-ups en slomo's. Qua humor  oet ik er nog ff aan wennen.

 

kijk en oordeel zelf... Voor die-hard topgear fans kan het nooit zo zijn "als vroeger".. Geef je het een kans, en het kan Best wat worden. 

Link naar reactie

Flop Gear,...waardeloos....... zowel die schreeuwlelijk van een Evans als die Le Blanc vind ik niets.

Dan de onderwerpen zeg,..tis eigenlijk meer een programma voor kleine kinderen met die als auto's uitgerust als speelgoed auto's uitgerust met raketwerpers, etc?

Op zoiets zit geen volwassen autoliefhebber te wachten.

 

 

Link naar reactie
  • Administrator

Dat ik tijdens het uitwerken van de Europatour deze site tegenkwam...

 

http://www.autoroutes.fr/en/routes.htm

 

Erg handig om routes te berekenen qua kosten tol & brandstof in o.a. Frankrijk.

Link naar reactie
13 uren geleden, Veloce zei:

Flop Gear,...waardeloos....... zowel die schreeuwlelijk van een Evans als die Le Blanc vind ik niets.

Dan de onderwerpen zeg,..tis eigenlijk meer een programma voor kleine kinderen met die als auto's uitgerust als speelgoed auto's uitgerust met raketwerpers, etc?

 

 

Het enige stukje wat het voorheen een autoprogramma maakte hebben ze nu idd achterwege gelaten, en dat is het autonieuws. Geen enkele info over welke nieuwe spannende modellen uitgekomen zijn.

Dus idd een kinderprogramma.

En idd geen magie tussen de presentatoren, er is ook niet echt een rollenpatroon duidelijk.

 

Ik denk dat de nieuwe serie van james may nog boeiender is...

 

 

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

MG was in de jaren 60-80 een grote speler op de markt voor kleine sportwagens.

Daarna helemaal ingezakt (modellen zijn/waren niet mooi)

Ze komen nu met  deze sportieve kleine SUV

Er zitten originele stijlelementen in. Met name de achterzijde vind ik knap bedacht en geslaagd

Mooi, niet mooi? 

In ieder geval een bewijs dat je niet de concureentie hoeft te kopieren maar het nog steeds mogelijk is om uitgaande van een bepaald model, toch met een eigen, eigenzinnig model te komen (net als de Z3  coupe dat was).

http://www.autoweek.nl/nieuws/mg-komt-met-nieuwe-b-segment-suv/

 

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

gister ook even teruggekeken, nou chris evans : gemaakt en mist de echte droge humor, daarnaast red hij het niet qua skillset. 

 

Matt Leblanc, leuk maar beetje te veel acteren ipv echt zijn, wel beter dan evans maar te veel een Yank.

 

Sabine: rijden kan ze wel, maar heeft de presentatie skills van een Duitse accountant..... gewoon een stig die je mag zien dus.

 

programma items : rallycross ????? waarom is de enigste vraag. items met de american muscle cars was leuk bedacht maar de presentatie viel nogal tegen. de race met de reliants/jeeps wat een goed idee had kunnen zijn, wat is dat mislukt zeg.

 

 

Link naar reactie
20 uren geleden, BMW-Z-CSi zei:

Dat ik tijdens het uitwerken van de Europatour deze site tegenkwam...

 

http://www.autoroutes.fr/en/routes.htm

 

Erg handig om routes te berekenen qua kosten tol & brandstof in o.a. Frankrijk.

 

Wat zeker niet onbelangrijk is, kan je überhaupt benzine krijgen in Frankrijk.

Ik ga 10 juni naar St Tropez en heb geen zin om door DE ZW en IT te rijden.

Link naar reactie
  • Administrator

Als je over Luxemburg rijdt, daar voltankt, zou je je in CH boven Geneve weer kunnen tanken en dan door naar St. Tropez. Kun je daar weer tanken in Monaco/Italië. Terugweg idem. 

 

Maar volgens mij is het weer op gang gekomen.

Link naar reactie
41 minuten geleden, Veloce zei:

 

Wat zeker niet onbelangrijk is, kan je überhaupt benzine krijgen in Frankrijk.

Ik ga 10 juni naar St Tropez en heb geen zin om door DE ZW en IT te rijden.

Benzine is weer volop te krijgen diesel is wat lastiger. Ik rij zelf overigens al jaren over Zwitserland en Italië naar Nice, ik zou niet anders meer willen. Duitsland kan je lekker doorknallen Zwitserland hou ik mij aan de snelheid maar Italië is voor mij hetzelfde als Duitsland lekker doorknallen.

Link naar reactie
1 uur geleden, Veloce zei:

 

Wat zeker niet onbelangrijk is, kan je überhaupt benzine krijgen in Frankrijk.

Ik ga 10 juni naar St Tropez en heb geen zin om door DE ZW en IT te rijden.

was het niet met name aan de westkant en rondom parijs waar weinig benzine was? het oosten en zuiden van frankrijk kan ook prima via (bijvoorbeeld) marseille bevoorraad worden en volgens mij was daar ook niks aan de hand

Link naar reactie
1 uur terug, Sjonnie Kroket zei:

Benzine is weer volop te krijgen diesel is wat lastiger. Ik rij zelf overigens al jaren over Zwitserland en Italië naar Nice, ik zou niet anders meer willen. Duitsland kan je lekker doorknallen Zwitserland hou ik mij aan de snelheid maar Italië is voor mij hetzelfde als Duitsland lekker doorknallen.

 

Klinkt goed dat er gewoon weer voldoende peut beschikbaar is.

Maar ik zat even te kijken,.. maar Overijssel-Nice is heel wat anders dan van Vlissingen-St Tropez. Normaal rij ik via Reims soms via Luxemburg. Maar via Duitsland is voor mij behoorlijk om. 

Maar het zou in noodgevallen wel de oplossing zijn.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.