Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Dat de media aandacht voor de deelname aan het Eurovisie Songfestival ongelofelijk disproportioneel is.

Hebben we in NL niets anders dan ons druk over te maken?

Link naar reactie
  • Administrator

^ En dat vraag je na de "ontknoping" van het voetbalseizoen, huldiging van PSV en zwart-oranje en de daarmee gepaard gaande kosten voor de gemeenschap en dat gezever van De Boer dat kennelijk bedoeld was om het land dagenlang in spanning te houden ("ik ga wat zeggen, maar ik zeg het lekker pas woensdag. Omdat ik woensdag een leuke dag vind om wat te zeggen. Maar ik ga dus wel wat zeggen")?

 

Maar ik denk dat je je er op verkijkt hoeveel mensen er naar het songfestival kijken. Toch wel een evenement voor verschillende bevolkingsgroepen (bejaarden, Anita Meyer fans, Jan Smit fans, Gerard Joling, etc, etc.)

 

Link naar reactie

+ de met klapstoeltjes gewapende en oranje vlaggetjes zwaaiende koningklijk huis liefhebbers. Ik vindt die groep dus griezelig groot.

Overigens vergeet je Rob bij naam te noemen:sFun_whistle:

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
  • Administrator

Dat doet 'ie sinds kort bewust niet meer... :hypocritesmiley:

 

Overigens kan mij dat hele songfestival gestolen worden sinds ze met een karaokebandje meezingen. Zet de Evers-/TVOHband in de orkestbak en ik ga weer kijken cq. luisteren.

Link naar reactie
3 uren geleden, BMW-Z-CSi zei:

Overigens kan mij dat hele songfestival gestolen worden sinds ze met een karaokebandje meezingen. 

Agree!  De meiden van Teachin (dingedong) zongen tenminste zelf

Link naar reactie
  • Administrator
1 uur geleden, Frenkie zei:

Dat het lettertype gewijzigd is, mooie rustige letter.....

Scherp gezien :cool:

 

25 minuten geleden, sandere39 zei:

Dat ik al vijf keer voor J,L op de toon voorbeeld knop heb gedrukt....

Wat gebeurt er/wel niet dan? Als het goed is, opent er een wit popup-scherm waarin je bericht wordt voorvertoond. Popup blocker aan wellicht?

Link naar reactie
  • Administrator

Hahahaha. Maar toch niet helemaal voor Jan L; je hebt toch steeds nog eens over je reactie kunnen nadenken ... :sCo_chinscratch:

Link naar reactie
16 uren geleden, Frenkie zei:

Dat het lettertype gewijzigd is, mooie rustige letter.....

 

Ja echt een verbetering, nog een vraagje waarom zie je de gesecteerde foto niet in de preview optie en waarom een groen of grijs stipje voor je naam (donateurschap ?)  en waarom veel of weinig stipjes onder je naam (hoeveelheid berichten ?)

 

einde vraagbaak open deuren intrappen ?

Link naar reactie
  • Administrator

Stipje naast naam kun je aan zien of iemand wel/niet online is. Stipjes eronder kan ik mij zo niet van herinneren of dat wel niet eerder was maar heeft met je poststatus te maken. Hie meer posts hoe meer stipjes en/of M logo's.

Link naar reactie

Arghhhhh, leuk dat online gedoe, rest nog mijn preview vraagje, dan is deze pensionado weer helemaal blij...

Link naar reactie
  • Administrator

Preview zonder foto's geen idee, zal er vanavond eens naar kijken.

 

Edit:

previewpost.jpg

 

Het werkt hier prima...

 

PS.

Popup kan links/rechts ook kleiner/groter worden gemaakt.

 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.