Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Administrator
6 hours ago, 2.5si said:

Rob, jij had toch een paar van die zilverkleurige E46's op de oprit staan?

1 nog maar en da's een touring. Deze heeft gewoon teveel naar Cobra11 gekeken :clapping:

Link naar reactie
11 minuten geleden, RobbertZ3 zei:

...een good old V8?

De verhuurboer had alleen het instapmodel met een écht small block, een V6. 

Rijkwaliteit was verrassend goed, en het uitlaatgeluid in de sportstand was evenmin onaangenaam...

Link naar reactie

Dat de beide dealers waar ik wel eens mee te maken heb (gehad) kort na elkaar ten prooi zijn gevallen aan de schaalvergroting in dealerland.

 

Ad Smelt (Naarden) is Dusseldorp geworden, Jan de Jong (Amersfoort, Hilversum) is nu Van Poelgeest. 

 

Dat laatste heeft er trouwens wel toe geleid dat er vandaag en morgen auto's in de Amersfoortse showroom staan die je daar normaal gesproken niet aantreft, bijvoorbeeld een M1 en een Isetta. Daarnaast zo ongeveer elk verkrijgbaar M-model: M2, M3, M4, M5, M6, X4M, X5M en X6M. 

Link naar reactie

Ik vraag me af hoe zo'n 507 nu zou rijden. Zelfs toen was ie voor z'n segment eigenlijk achterhaald vergeleken met z'n grootste concurrent (mercl 300sl) op bijna alle fronten.

Link naar reactie

Kon hem niet. Even gegoogled.

Ziet er braaf uit als de MG en Triumph destijds.

Zeker geen :"Wow, kijk eens wat mooi, een BMW sportwagen".

 

Ik sluit me aan bij de 328 van Jeroen (en dan met z'n vetlederen hoofdbescherming op en stofbril).

 

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

Hoe kan je die 507 nou niet kennen? (waarschijnlijk de duurste bmw hedentendage)

Maar misschien is ie inderdaad een beetje van na jouw tijd en is die 328 inderdaad eerder je jeugddroom. :rolleyes:

aangepast door GuidoK
  • Like 2
Link naar reactie

wat Kan kan kan Kan alleen.....

 

De z 3 werd destijds gepresenteerd met referentie aan de 507,en ook stijlelementen zoals de kieuwen werden overgenomen.

 

Maar sommigen mensen hebben dat gemist blijkbaar :lol:

Link naar reactie

De 507 heeft M kieuwen avant la lettre. Die stijlkenmerken zijn dus pas in de M versies van de Z3 overgenomen. Erg jammer overigens dat ze in de Z3 niet functioneel zijn maar louter esthetisch.

Link naar reactie
2 uren geleden, GuidoK zei:

Maar misschien is ie inderdaad een beetje van na jouw tijd en is die 328 inderdaad eerder je jeugddroom. :rolleyes:

Enig gevoel voor humor kan je niet ontzegt worden:clapping:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.