Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

51 minutes ago, Emi said:

^ Weet je nog wat voor Z3 Coupe dat was?

Een lichtblauwe (naam kleur even vergeten). Mooiste kleur voor een Z3 Roadster, maar vond hem op de Coupe wat tegenvallen.

Ca. 200 Autos, Meeste > 100.000 Euro.      Meetsltal  200-300K 

Link naar reactie
2 uren geleden, mohikaan zei:

Op de Classic Cars beurs in Adam (Kromhouthal) , een standard Z3 Coupe met 52.000 Km voor 29.000 Euro

 

Was het zoiets?

 

http://www.premiumclassics.nl/index.php/news/527/21/BMW-Z3-3-0i-Coupe-65-000KM-Leer-M-stuur-Airco-Cruise.html

aangepast door Emi
Link naar reactie

Dacht Estoril blauw. Maar Lawrence gaat wss morgen ook. Mss leest hij dit en kan corrigeren?

 

Oh ja, stond ook nog een BMW Z8 en telde 6x een Jaguar E-type.

Louwman stond er met wat nieuwe Mc Larens  + Louis Vutton reiskoffers van 4000 Euro (Voor je klassieke Cabrio) + een 4 jaar oude Jaguar KKRS voor 115K.

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

Ja, istie. Had ook foto gemaakt van prijskaart. Is idd Atlanta Blue. Uit 2001  65.000km.

Ter gelegenheid v/d beurs hebben ze hem even 5000 Euro duurder gemaakt!!

 

De autos op de achtergrond zijn niet veel bijzonders. Het merendeel waren echter topstukken.

Zit even door mn foto's te bladeren. Een Lamborghini uit 1996 kostte 349.500

 

Link naar reactie

He, begrijp ik nou dat we een nieuwe "Baron" hebben aan het 3e Braamstruiksebinnenpad genaamd "Ollie", is toch niet nieuw op het forum zo aan zijn aantal posts te zien. Toch tijd voor een voorsteltopic?

aangepast door Horus
Link naar reactie
  • Administrator

En voor degene die hem nog noot gezien hebben Ollie ziet er niet zo uit...maar is wel zo lief hoor :hypocritesmiley:

 

image.jpeg

Link naar reactie
12 hours ago, Ollie said:

 ^ Maar wacht even ... je gaat een kaartje kopen om te kijken naar auto's 

Hier in de straat is het gratis, maar het niveau is wat minder

Link naar reactie

Dat je voor 180K-300K al een aardige BMW Z8 roadster hebt.

Maar omdat ik hem graag in de Alpine uitvoering heb, moet ik nog even doorsparen (>400.00 Euro!!) (Bron : Mobile.de) 

 

Een Z8 met max. 50.000 km, van pakweg 200.000 Euro lijkt mij toch een MOOIERE, meer zeldzame en kwalitatief betere auto dan zo'n luchtgekoelde, roestige, reparatie gevoelige  pruttel 911 waar tegenwoordig ook zo veel geld voor wordt betaald. (Maar ja, als de vraag groot is van die duizenden Porsche liefhebbers, stijgen de prijzen als luchtbellen zo snel).

Link naar reactie
  • Administrator
1 uur terug, mohikaan zei:

moet ik nog even doorsparen (>400.00 Euro!!)

En dat denk jij nog te halen met jou leeftijd :lol::lol:

Link naar reactie
1 hour ago, Ruud_19 said:

En dat denk jij nog te halen met jou leeftijd :lol::lol:

Sprak Ruud, schakelde over naar "heel Holland bakt"  en stak nog zo'n nieuwe frikandel met gekleurde spikkeltjes in zijn mond.

Maar ben je het eens met de stelling?

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
  • Administrator

:lol:

 Nou als ik voor 180K een mooie Z8 zou vinden dan denk ik niet dat ik door zou sparen voor een Alpine +400K

Gelukkig (of jammer genoeg) hoef ik me om beide niet druk te maken, krijg geen van beide nog bij elkaar gespaard :wacko:

Link naar reactie
  • Administrator
51 minuten geleden, Ollie zei:

^ ik denk dat het een beter gevoel geeft als je zo'n ding voor 180k(plus)  verkoopt dan koopt.

 

Dat zeker....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.