Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

13 hours ago, Horus said:

Ik heb vandaag dus open genoten!

De zon schijnt, narcissen, tulpen en hyacinten volop. Bloemsems aan de vele fruitbomen. Dijkhuisjes, lammetjes, nesten bouwende zwanen en andere drijfsijzen.

Kortom we draaien de raampjes omlaag voor een heerlijke rit door de onvolprezen Alblasserwaard

  • Like 1
Link naar reactie
14 hours ago, BMW-Z-CSi said:

Is eerder een 'mixed' probleem dan die Hankooks.

Eens! Ik zag het probleem ook niet in de Hankooks hoor; die RFT's .... Goed daar is hier al veel over geschreven.

Link naar reactie

Veel mensen zeuren over de banden en de verschillen tussen de merken.

In de diverse bandentests, door de jaren heen, is daar weinig over opgemerkt/geschreven. 

Het is zeker zinvol om eens in de 2 jaar de sporing te laten controleren/bijstellen.

 

Link naar reactie
  • Administrator

Pasgeleden weer eens gedaan, laatste keer door Ruud met het handje. Opmerking van de bandenboer: da hettie mooi doan!

 

Hij trok de afgelopen 4 jaar wel behoorlijk naar rechts (en dat was aan de slijtage ook af te zien) maar was mijn eigen schuld. Advies van Ruud was destijds ook om hem nog een keer professioneel te laten uitlijnen. Dat er dan zo'n opmerking komt, is toch een mooi compliment aan het adres in Reeuwijk :punk:

Link naar reactie
7 hours ago, BMW-Z-CSi said:

Opmerking van de bandenboer: da hettie mooi doan!

……….maar was mijn eigen schuld.  :punk:

1) Die dialecten hebben toch wel hun charme 

 

2) Maarre, wat had je nu weer verkeerd gedaan?

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

Eigenlijk ging het mij meer om het feit dat je de prijs van de auto gelijk maakt aan de kilometerstand.... :cool: maar blijkbaar ben ik de enige die dat opvalt. :blink: Verder is dat blauw-met-blauw ook niet echt mijn ding en voor wat de prijs betreft: ook het Z4M (vraag)prijsniveau rijst inmiddels de pan uit, 40 a 50 k is bijna normaal geworden. :wacko:  Er zijn er ook wel met min of meer redelijke vraagprijzen, maar dan zit je aan een kilometerstand waar voor de tweede keer de lagerschalen vervangen zouden moeten worden. 

aangepast door Shoveltje
Link naar reactie

Dat mijn z4 inhoud bij 240 op de teller. Mooi kunnen testen op de duitse autobahn van Basel naar huis. Dik 25 minuten lekker opschieten. De tank trouwens ook :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator

Maar inhouden als in: het houdt helemaal op, of als in, hij accelereert nogal wat langzamer? Ik kan door tot ongeveer 255 a 260 op de teller, maar na grofweg 235 moet ik daar inderdaad wel behoorlijk wat tijd voor nemen ....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.