Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

On 14 maart 2016 at 19:31, BMW-Z-CSi said:

 

Moet tot 4u 's nachts draaien in Nijmegen, daarna naar Hengelo terug en om 12u30 weer present in de Grolsch Veste. Daarna maar eens kijken als ik niet in slaap val tijdens de race :lol:

 

Heeft jouw auto zo'n grote draaicirkel dan, dat je in Nijmegen moet draaien?

:171:

aangepast door coot
  • Like 1
Link naar reactie

Race valt wel mee. Denk dat je eerder in slaap valt in de Grolsche veste.

Ps.  Er gaan geruchten dat als twente terug gezet wordt naar de amateurs, Heracles in dat stadion gaat spelen.

Link naar reactie
15 hours ago, pimgmx said:

Ik ga ervan uit dat Henk z'n oude hangplek niet vergeet en ook hier wat meldt over z'n aanwinst. Een XKR heeft zo z'n zwakke plekken - net als iedere auto - maar is in goede conditie léúk speelgoed!

Het is een beauty PIM! 4.2 uit 2003,

dus geen zwakke plekken meer (zegt Raymond ook).

130.000km maar Interieur (ivoorkleur) als nieuw! 

Maandag naar de RWD geweest. Loop nu om de 5 minuten naar de brievenbus, of mn kentekenbewijs al is gearriveerd.

Volgende week naar Raymond (bij Goes) voor grote beurt en inspectie (die man is ECHT gepassioneerd over Jags!).

Na Fotoshoot,ook een eigen topic met foto's op Jag forum.

 

aangepast door mohikaan
  • Like 2
Link naar reactie
8 minutes ago, mohikaan said:

geen zwakke plekken meer

Klinkt goed, Henk! 2003 is een goede keus, de meeste kinderziektes zitten in de bouwjaren t/m 2002, scheelt een paar kostbare modificaties!

En als Raymond (ADHD-versie van Ruudkapje voor roofkatten) zegt dat-ie goed is, dan is-ie dat ook...  :book:

Breng m'n groeten over als je 'm ziet, hij is cruciaal geweest om m'n daily te verherreanimeren!

 

Ik doe niet veel meer op het Jaguarforum: sinds er meer posts gingen over wat er zoal op TV is, het vluchtelingenprobleem en de 'Lügenpresse' dan over grace, pace and space heb ik dat links laten liggen. 

Ofwel: post ook maar wat plaatjes hier.... :hypocritesmiley:

Link naar reactie
  • Administrator
1 hour ago, mohikaan said:

Race valt wel mee. Denk dat je eerder in slaap valt in de Grolsche veste.

Ps.  Er gaan geruchten dat als twente terug gezet wordt naar de amateurs, Heracles in dat stadion gaat spelen.

In slaap vallen in de Veste? Onmogelijk, zelfs al zit je onder de slaappillen blijf je wakker van het enthousiasme (lees: herrie uit VakP).

 

Heracles heeft zelf net voor een fortuin geïnvesteerd in die blikken badkuip dus denk het niet.

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Dat ik nog nooit zoveel wegopbrekingen in 3 dagen tijd heb meegemaakt die de hele route van de Paasrit overhoop gooien :muur:

Link naar reactie
  • Administrator

Oh en dat het weinig zin heeft om de auto's te poetsen voor zondag... niet vanwege het ene zandpad maar vanwege alle stront op de wegen. De boeren zijn echt overal aan het mesten... :sSic_toilet:

Link naar reactie
  • Administrator

Dank voor het aanbod. Heb de route vandaag 2x gereden en aan het einde van de middag wat mooie alternatieve stukken gevonden. Route is klaar en hopelijk zonder al te veel 'nieuwe' wegopbrekingen. En anders hebben we maar chaos :lol:

Link naar reactie
  • Administrator

Viel me net op dat we nog over een officieel stratencircuit gaan rijden as zondag...

 

TT.jpg

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Kreeg op de A16, vandaag een hele mooie auto in mn  achteruitkijkspiegel, heb hem voorbij laten gaan (ahum). Bleek de BMW i8 te zijn.Mooi!

Dus die BMW jongens kunnen wel mooie autos maken. (zoal mss bekend ben ik een van de weinigen hier die de meeste modellen niet zo bijzonder vindt).

 

Was trouwen opweg naar de de Jaguar dealer in rotterdam (nieuwe kering halen voor differentieel, dat kun je hebben met 13 jaar oude autos).:lol:

De afgifte balie (nou ja, burootje) was in de showroom. Werd hartelijk welkom geheten, kopje koffie aangeboden. Showroom rondgekeken. De imposante limousines van vroeger zijn er niet meer.

Vnl modellen waarmee ze in de lease markt de 3 en 5 series willen bestrijden. Werd ik ook niet warm van.

 

Stond echter ook een F serie. Die vond ik wel bloedmooi. een directe concurrent van de Porsches in de prijsklasse van 100.00 Euries  

Link naar reactie
  • Administrator

^^ hij staat ook wel eens bij de buren, tevens rijdt er een nieuwe Maclaren bij ons in het dorp (waar ik dan een beetje aan meebetaald heb...denk 2 boutjes van zijn wielen :hypocritesmiley::lol:)

Link naar reactie

Tsja, rotterdam is wat verder weg maar ik ben bang dat wij ook nog wel aan de beurt komen, maar gewoon doorgaan met ademhalen maar wel ongelovelijk triest, de wereld is gek geworden.....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.