Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

• Administrator

Plaats hier foto's en links naar Z3/Z4 geralateerde onderwerpen.

It is not true! Wat een gigantische kneiter van een schamenswaardige misser! <_< Gelukkig van voor mijn tijd. :lol: But, nothing on the hand, ik zal het "herstellen" ...

Link naar reactie

Nou, ik zal even heel eerlijk zijn.

Ik was in de veronderstelling dat het woord 'parafernalia' foutief gespeld was.

Enkel uren later kwam ik erachter dat dit wel goed was, maar gelukkig stond er elders ook nog een echte fout :lachen:

Link naar reactie

Nou, ik zal even heel eerlijk zijn.

Ik was in de veronderstelling dat het woord 'parafernalia' foutief gespeld was.

Volgens mij stond daar idd eerst wel een woord wat daar op leek maar fout gespeld was. Dat viel mij ook op ;), maar dat is dus kennelijk veranderd of we hebben beide spoken gezien.

Geralateerde zag ik ook. Er stond/staat ook nog financiele (dus zonder trema), en volgens mij miste er ergens nog een afbreekstreepje (wellicht ligt dat aan automatische layout oid), dat soort geneuzel.

Maar ik slaap er niet minder om :P

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

Trema's en afbreekstreepjes zijn in de forumprogrammatuur een moeilijk ding. Kan wel, maar gaat helaas niet altijd goed ... <_<

Link naar reactie

Voordadt idereen hiero alle taalvouten van het voorem gaatd opzommen...Ik heb bij de start van het "nieuwe" forum een Nederlands filter eroverheen gegooid. Helaas is die niet helemaal zonder foutjes. Aangezien ik nog geen update heb kunnen ontdekken moeten wij het er voorlopig mee doen :sHa_biggrin:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in