Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

6 minutes ago, MNZ3M said:

Alarm schakelen dat soort lieden gewoon uit .
Hebben ze speciale spullen voor.

Dat is zonder meer een feit; als gezegd ze lezen op afstand je key uit zodra je de auto sleutelloos opent. Komen op een ander moment terug en openen/ schakelen alarm elektronisch op afstand uit en hebben vrij toegang. Dit zijn profs, waarvan de garagist aangaf dat deze om een wagen te leren kennen (lees hoe sloop ik hem effectief/snel) ze er gewoon een huren voor een dagje om te oefenen. Je staat echt raar te kijken als je eerst over het gemis van de navigatie heen bent en dan nog eens constateert dat je stuur ook weg is; je krijgt hem dus niet meer van zijn plek. Dash met startknop ligt dan meestal ook elders in de wagen.

Je kunt je afvragen of het echt mogelijk is om deze mooie speeltjes afdoende te beveiligen. Een eigen code??? Modules programmeren doen we zelf ook met Expertentool... (voor onze knippers e.d./ iets vriendelijker doel). En wat als over een jaar of vijftien die ouwe meuk door zelf sleutelende fanatiekelingen uit en ingebouwd gaat worden. Steeds maar weer gezeur over de codes.... Tsja....niet makkelijk.

Link naar reactie
  • Administrator

Balen Marco! Veel succes met al het gedoe dat nu volgt.

 

Ik weet een beetje hoe je je voelt, mijn zwager heeft dit 4x (!) gehad bij één enkele Golf van het vorige type ...

 

Mijn verzekeraar zij het ook al ten aanzien van onze recent verworven E91: het zijn populaire auto's om (in zijn geheel) te stelen en om te rippen, je betaalt dus meer ...

 

 

Link naar reactie

Dat het ver#%*@ lastig is om een derde remlicht te verwijderen als de boutjes meedraaien in de behuizing ! :rant:

 

Gelukkig bestaan er kniptangetjes en is materiaal lekker bros, maar handig is anders . :nasty:

Link naar reactie
6 hours ago, 2.5si said:

ten aanzien van onze recent verworven E91

 

 

Dank je Maurits, het gedoe is achter de rug en ze gaan m maken.

Er komt nu ook meteen een alarm in en dan maar hopen dat ze er af blijven.

 

Maar wat lees ik, is de volvo er uit of heb je er een E91 bij 

Link naar reactie
15 hours ago, Shoveltje said:

Dat het ver#%*@ lastig is om een derde remlicht te verwijderen als de boutjes meedraaien in de behuizing ! :rant:

Kom op Cees, we weten dat je het kan!:clapping:

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator
14 hours ago, coot said:

Maar wat lees ik, is de volvo er uit of heb je er een E91 bij 

 

Dat laatste. Als zeer aanstaande bewoner van een buitengebied is mobiliteit een groot goed! :) De Vulva draait 100.000 km verder nog steeds als een zonnetje.

Link naar reactie
On ‎7‎-‎3‎-‎2016 at 00:33, coot said:

 

Mij is opgevallen dat als je auto gewoon in je eigen tuin op de oprit staat,

er toch iemand in 5 minuten voor dik € 9.000,- schade aan kan veroorzaken.

Vervelend Marco en dan al die ellende er na.

Camera erop!

Succes.

 

 

:rant:

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie

^^

Je wordt definitief Brabo?? gefeliciteerd.

de E91 is een prettige voiture.

 

^

Ik wou eigenlijk een AK 47 met bewegingsmelder aan de dakgoot hangen, maar dat mocht niet van PostNL,

ze hebben niet genoeg postbodes in onze regio. :lol:

 

Link naar reactie
  • Administrator

^Precies: dat is waarschijnlijk een bouwpakket van 37 verschillende schade Z3s, waarvan er 19 langer dan een week in het water hebben gelegen, 6 om een lantaarnpaal zijn gevouwen, 12 integraal met een poederblusser zijn behandeld en 10 als laatste  door Vinn of Gsusivo zijn bereden* ...

 

* De oplettende lezer ziet dat het totaal optelt tot meer dan 37. In ieder geval bij Vinn kun je niet uitsluiten dat dit soort oorzaken elkaar overlappen.

Link naar reactie

Als rechtsvertegenwoordiger van de firma Jet Cars, bespeur ik in deze postings toch iets dat in Juridische termen als "smaad" aangeduid wordt.

Mijn client herkent zich totaal niet in het geschetste beeld en is het  volstrekt oneens met de aantallen als genoemd door 2.5 Si.

Link naar reactie

^ho ho als totaal niet rechtsgeleerde maar gewoon jan boerefluitjes. mijn client, de jurist 2.5si, spreekt ook over "waarschijnlijk" waardoor hij de interpertatie van zijn woorden overlaat aan de lezer. daarnaast bedrijft mijn client duidelijk Satire en helaas voor uw client, daarom is hier geen sprake van smaad.

 

Het staat uw client echter vrij deze Satire te weerleggen

Link naar reactie
  • Administrator
6 hours ago, GuidoK said:

Pas op he... het is wel bij Jet Cars:ph34r:

Gewoon à € 50,00 p/mnd voor 24 maanden een garantie afsluiten, is er weinig aan de hand. Zit je tevens aan een 'normale' prijs voor een 1.8 :lol:

Link naar reactie

24 x 50 Euro = 1200 EURO!!!!!

Hoorde toevallig laatst van een autoverkoper dat er aan die garanties het meeste wordt verdiend. 

Als je de kleine lettertjes leest, heeft het vaak alleen betrekking op de motor. Daar is zelden wat mee!

Voor de rest zullen ze alles uit te kast halen om de claim af te schuiven

Link naar reactie

Dat rekje gaat straks gewoon geld op leveren.
Voor die prijs kun je je nooit echt een bult vallen incl 6 maanden APK .
Verkoop hem straks des noods weer in onderdelen heb je er toch nog plezier aan beleeft of je bent een ervaring rijker en kun je al je klus projectjes hier op het forum kwijt.

Garantie bij kopen heeft hier geen zin . Daar is de prijs te laag voor. Koop  anders voor de kosten van de extra garantie een iets duurder exemplaar met een verse APK en wellicht iets minder KM.
Maar elke reparatie kost uit eindelijk geld en er gaat altijd wel iets stuk zolang het maar niet de meest kostbare reparaties zijn. kun je  van de zomer genieten.

aangepast door MNZ3M
niet gereed
Link naar reactie
  • Administrator
35 minutes ago, mohikaan said:

24 x 50 Euro = 1200 EURO!!!!!

:clapping:

 

Dat zei ik, met dat bedrag erbij zit je aan de normale prijs van een 1.8 :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.