Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Ja en nee volgens mij. Het is vanuit Tyre ontstaan, maar er zit meen ik een compleet eigen ontwikkelingsteam op.

Link naar reactie
  • Administrator

Dat de routes voor de Europatour klaar zijn en overgezet naar MyRouteApp. Hotels gemaild, afwachten maar... Nog maar een half jaartje :punk:

  • Like 3
Link naar reactie

 

Mij is opgevallen dat als je auto gewoon in je eigen tuin op de oprit staat,

er toch iemand in 5 minuten voor dik € 9.000,- schade aan kan veroorzaken.

 

 

:rant:

 

 

24968363874_b6fdf22c9d_c.jpg

 

24968342274_3fba31f5dc_c.jpg

aangepast door coot
Link naar reactie
  • Administrator

Meer dan die Z3 van je waard is, snap nu waarom ze die hebben laten staan :hypocritesmiley:

 

En wat krijgen ze er voor terug? Nog niet de helft gok ik. K@t is het wel, hoop dat je geen storingen krijgt na reparatie.

Link naar reactie

ongelofelijk.

 

Ik heb het al vaker gezien, bij 3 en 1 series dat de complete idrive er idd uitgehaald wordt. Het begint bijna op het VW RNS510 drama te lijken.

 

Had je ook alarm? Of weten ze dat ook al te omzeilen?

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

De Z komt volgens de taxateur in de buurt Rob en ik had het al op FB gezet, ik wou hem bij de dealer hebben omdat die niet gaan liggen prutsen.

Die hebben er minimaal 1 in de week en aan die van mij zometeen 2 dagen werk, dus ik verwacht met allemaal nieuwe kabelbomen en connectoren,

dat het helemaal goed komt.

 

En ik denk dat ze de Z hebben laten staan, omdat deze op de zaak in de hal stond en niet naast de E91 :171:

en die radiocassette zal ook niet zo veel meer opleveren denk ik.

Link naar reactie

Ik had helaas geen alarm Guido, ik was nummer 6 in de wijk volgens de politie.

Mijn buurman heeft een F30 met wel een alarm en die hebben ze met rust gelaten, dus een alarm komt er nu wel meteen in.

 

Voor de verzekering is het niet noodzakelijk, maar als zometeen alles nieuw er in zit, kun je er op wachten

dat ze eens een keertje komen kijken of dat het allemaal wel goed vast zit.

De L*ldebehanger die mijn auto geript heeft, heeft ook alle bedrading doorgeknipt, dus ik mag m niet.  :TFR11C0:  :sFi_hammer2:

 

aangepast door coot
Link naar reactie

Dat had m wel wat sympathieker gemaakt, :sSic_toilet:

 

Ik kan hier heel slecht tegen, dus ik als ik hem betrapt zou hebben, had ik m idd wel kunnen uitnodigen voor een kopje thee, 

maar ik weet niet of dat makkelijk thee drinkt, zo zonder gebit en met een gebroken neus. :sFi_hammer2:

 

 

Link naar reactie

zou ze t niet bij mijn auto ( of die van m'n pa en ma) moeten zien doen, denk dat ze dan niet veel meer kunnen inbreken....

 

maar dat drama met VW installaties hebben wij ook gehad... m'n ma dr auto is in Dord tijdens dr werk opengebroken. alleen haar alarm was afgegaan ( heeft niet geholpen alles van de Navi was er uit), van o.a. een Audi TT niet... ligt er net aan wat voor alarm je hebt of ze dat kunnen kraken of niet.

Link naar reactie

Het is echt de pest. Dat het stuur zelf is achtergebleven! Ik heb het gezien in een X5 (keyless entrance) zonder ook maar enige verdere schade alles netjes (voor de deur) los genomen; zelfs de elektrisch verstelbare stoel (memory) was naar achteren verplaatst. Deze lieden moeten elektronica hebben gehad, waarmee al eerder (op afstand) de sleutel is uitgelezen en waarna ze (later) met de verkregen info de wagen hebben weten te openen.

En wat brengt het op; volgens de garage 500 EURIES.

Link naar reactie

^^ Lightning,

Ik had het ook niet moeten zien gebeuren, maar het gebeurt in je eigen tuin, 2 meter naast de voordeur en je merkt het pas als je instapt. 

 

^ Horus,

Die bij mij was eerder een afgestudeerde betonvlechter, hij heeft gewoon alles afgeknipt

en is binnengekomen door het driehoek ruitje in het achterportier rechts in te slaan.

Link naar reactie
  • Administrator
2 hours ago, Bambam said:

Onderdelen zijn straks w.s. terug te vinden in "het oosten"

En Marco maar denken dat ik thuis op de bank met hem aan het FB messengen was... ondertussen stond ik gewoon bij 'm voor de deur :hypocritesmiley:

  • Like 3
Link naar reactie

Helaas er is een markt voor .
En als dat soort bendes het vaak genoeg doen pakken ze vaak een heel wijkje en zijn alle populaire auto;s met leuke kostbare airbags,navigatie en of ander interieurdelen aan de beurt.

Voor al populaire auto's als VW, BMW en AUDI .

De nieuwste modellen niet want die zijn beter beveilig en zijn de onderdelen niet meer zomaar in een andere auto te gebruiken zonder speciale software en of fabrikant code's.

 

Het is gewoon vreselijk balen de schade is veel groter dan de waarde van de spullen en het gevoel je auto voor de deur te hebben staan zonder dat je er iets aan kan doen.

Alarm schakelen dat soort lieden gewoon uit .
Hebben ze speciale spullen voor.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.