Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Niet zozeer vandaag, als wel ieder jaar wanneer ik de routes voor de Europatour in Tyre wil bewerken, valt mij iedere keer weer op dat één of andere idioot bij Google Maps het nodig vond om rekening te gaan houden met afgesloten bergpassen... Prima, maar maak het dan een optie ipv voor iedereen actief :muur:

Link naar reactie
On 24-1-2016 at 10:01, sandere39 said:

Immers , de hele industrie is ingesteld op het maken van verbrandingsmotoren ,daar willen ze echt morgen nog niet mee stoppen.

 

 

 

gewoon wachten tot ze de verbranding van waterstof op orde hebben :rolleyes:. bij BMW hebben ze immers een 760 er al op laten lopen, was alleen nog niet zo effectief qua pk etc. ik geloof daar meer in dan die fuelcell en electrische auto's. maar ik ben maar een leek.

Link naar reactie

Dat ik op de A58 tussen Goes en Bergenopzoom voorbij gereden werd door een zwarte erg verlaagde Z3 Coupe.

wat opviel was dat er en trekhaak onder zat.

iemand van hier??:groupwave:

aangepast door cabrioot
Link naar reactie
  • Administrator

^Dan moet je niet zoveel onzin posten die wij weer moeten verwijderen ... :hypocritesmiley: Nee, bij de update is automatisch een recount uitgevoerd.
Kostte mij ook mijn triple :m: ...

Link naar reactie
  • Administrator

Er is er kennelijk meer dan één van:

 

1280px-Banham_X99_-_Flickr_-_exfordy_%28

 

En er staat zelfs nog meer werk van Banham te koop in Nederland:

 

Jaguar XJSS Banham Conversion For Sale (1980)

 

Pimgmx, kom er maar in!

Link naar reactie
  • Administrator

Nog één en dan hou ik op: dit heeft meneer Banham dan wel weer aardig gedaan: een 4-deurs Daimler convertible:

 

ebay_221895069209_1.jpg

 

Daarna is hij een beetje doorgeschoten volgens mij ...

Link naar reactie
3 hours ago, 2.5si said:

kom er maar in!

ik sla even over. (én heb een teiltje nodig, meneâh de voohzittâh)

Die Banham-badkuip-Jags hebben hoge vraagprijzen aan de andere kant van de plas, maar dat zegt er niks over of ze daadwerkelijk gekocht worden.

 

Ik heb niets tegen 'specials', maar dat kent z'n grenzen.

 

Recent nog naar een ex-Lister Works sedan gekeken, maar die had íets te veel werk... 

(lees: volledige reshell nodig om er nog wat van te maken :unsure:)

6174233.jpg

 

 

 

aangepast door pimgmx
Link naar reactie

Over specials........ Vandaag op internet me vorige Z4 gezien. Hij staat bij van de Pol in Putten, prijs op aanvraag staat erbij.

 

PS hij kan hem mooier aanprijzen, ipv bumpers Aeropakket vermelden, en een foto van het M logo bijvoorbeeld van op de hoofdsteunen

Link naar reactie
14 hours ago, Blackwwz3 said:

Over specials........ Vandaag op internet me vorige Z4 gezien. Hij staat bij van de Pol in Putten, prijs op aanvraag staat erbij.

 

PS hij kan hem mooier aanprijzen, ipv bumpers Aeropakket vermelden, en een foto van het M logo bijvoorbeeld van op de hoofdsteunen

 

Hij staat er mooi bij!!

Link naar reactie
On 5 februari 2016 at 09:59, Ruud_19 said:

Dat ik mijn Zedje met de Paasrit precies 6 jaar heb 

Zie je nog schuchter binnen komen, maar daarna ferm op de koffie met gebak afstappen.

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.