Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Vanaf vandaag is mijn Z3 2.8 ook te koop. Bieden vanaf 15.000 euro. Uniek exemplaar met slechts 374.000km op de teller. Een beller is sneller en weg=weg!

:lol:

Link naar reactie

^^^ wat een prijs voor die z3m. Ben dan toch wel benieuwd of die voor dat geld verkocht wordt. Je hebt bijvoorbeeld ook al een 2e hands 1m coupé voor dat geld.

Vind trouwens die naam premium classics echt tenenkrommend.

Discussie over het forum begrijp ik ook wel. Komt denk ik ook door het veranderde internetgebruik met tablet en telefoon ipv een laptop of pc. Daar is het forum gewoon niet zo goed op ingericht. Bijvoorbeeld lange stukken tekst typen en het ontbreken van smileys op i-pad en telefoon.

Link naar reactie
  • Administrator

Dat meer dan zes weken niet rijden en wegzetten met het alarm aan toch starthulp betekent ... Wat is eigenlijk naar jullie ervaring ongeveer de periode die de accu wel aan kan?

Link naar reactie
  • Administrator

^ Ja, die zou ik ook al lang hebben als ik die kon aansluiten bij mijn parkeerplaats. Maar ik moet het doen met een parkeerplek onder een appartementencomplex zonder stopcontacten bij de parkeerplaats. Ik twijfel nu een beetje tussen iedere keer de accu demonteren en als nog druppelladen of gewoon wat vaker rijden. Ik zal ook nog eens kijken naar zo'n ding op zonne-energie: er valt wel licht binnen in de parkeerkelder.

Het voordeel van weinig rijden is wel dat het je meteen weer opvalt hoe lekker dat Z-je eigenlijk rijdt (zeker na drie weken Peugeot 207 CC, gevolgd door een paar keer per week Vulva V70 d5)! :clapping:

Even een bammetje eten en zo weer verder rijden met dit mooie weer ... :cool2:

Link naar reactie

De mijne stopt er -afhankelijk van de staat van de accu- ook mee na een week of 5-6.

Gelukkig is het type identiek aan dat van de daily en staat er één in de garage (aan de druppellader, ook handig als je 12V pruts stroom nodig hebt) en kan ik dus makkelijk wisselen mocht er eens een accu "spontaan" de geest geven.

In jouw geval geef je zelf al de mogelijke oplossingen: of wat vaker starten ( en rijden natuurlijk) of zien of een zonnecollectoracculader (?) genoeg spanning levert. Prettige ritje nog ! :guitar:

Link naar reactie
  • Administrator

^ Hahaha. Dat kan vast, maar gelet op de strengheid van het huishoudelijk reglement in deze Vughtse bejaardenbunker is stroom aftappen van een plafondlamp waarschijnlijk grond voor standrechtelijke executie ... :ph34r::ph34r::ph34r:

Link naar reactie

Dat de kaart 2016(2015) het prima doet na het branden op de DL DVD

Ik heb een verzoek gekregen van een forumlid voor een kopie, zijn er nog meer belangstellenden?

Graag per PM

aangepast door CorvH
Link naar reactie
  • Administrator

^ is die bumper niet bewerkt? Ik heb wel eens begrepen dat het qua montage prima past, maar dat je door de andere vorm van de achterlichten wel een redelijk grote kier eronder overhoudt. Er zijn mensen die daarom op die plekken een stukje vfl bumper in de fl bumper "plastic lassen" ...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.